قیمت جک جی 4 در ایران مشخص شد


قیمت جک جی 4 در ایران مشخص شد

قیمت جک جی 4 (JAC J4) در ایران اعلام شد. شرکت کرمان موتور، این خودروی جدید چینی را به زودی در بازار ایران عرضه می‌کند و حالا برای اولین بار از قیمت این محصول جدید خود رونمایی کرده است. شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده انحصاری خودروهای چینی جک در ایران، برای اولین بار قیمت... نوشته قیمت جک جی 4 در ایران مشخص شد اولین بار در گجت...

قیمت جک جی 4 (JAC J4) در ایران اعلام شد. شرکت کرمان موتور، این خودروی جدید چینی را به زودی در بازار ایران عرضه می‌کند و حالا برای اولین بار از قیمت این محصول جدید خود رونمایی کرده است.

شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده انحصاری خودروهای چینی جک در ایران، برای اولین بار قیمت خودروی جک جی 4 را اعلام کرد. جک J4 سدان چینی است که به پیشرانه 1.5 لیتری با قدرت 103 اسب بخار و گیربکس CVT مجهز شده و فروش آن به زودی در بازار کشورمان آغاز می‌شود.

قیمت جک جی 4 در ایران مشخص شد

کرمان موتور که پیش از این، عرضه‌ی خودروهای جک جی 5، جک اس 5 و جک اس 3 را از این خودروساز چینی در کارنامه داشت، حالا محصول جدیدی از جک را روانه بازار ایران کرده و قرار است بخشنامه فروش آن از تاریخ 20 خردادماه 1397 اجرایی شود. همچنین موعد تحویل این خودرو در شهریور 97 اعلام شده است. بر این اساس، شرکت کرمان موتور قیمت جک جی 4 را 66 میلیون و 900 هزار تومان تعیین کرد.

قیمت جک جی 4 در ایران

حجم موتور 1.5 لیتری
قدرت موتور 103 اسب بخار
گیربکس CVT
آغاز فروش 20 خرداد 1397
موعد تحویل شهریور 1397
قیمت قطعی 66 میلیون و 900 هزار تومان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند