تدوین برنامه میان مدت شهرداری مشهد با برش منطقه‌ای برای اولین بار


تدوین برنامه میان مدت شهرداری مشهد با برش منطقه‌ای برای اولین بار

به گزارش شهرآراآنلاین، جمال حسن بارانی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری مشهد در جهت تحقق رسالت خود در مدیریت این کلانشهر از سال 83 اقدام به تدوین چشم‌انداز مشهد مقدس و انتشار برنامه عملیاتی میان مدت کلان خود در جهت تحقق این...


به گزارش شهرآراآنلاین، جمال حسن بارانی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری مشهد در جهت تحقق رسالت خود در مدیریت این کلانشهر از سال 83 اقدام به تدوین چشم‌انداز مشهد مقدس و انتشار برنامه عملیاتی میان مدت کلان خود در جهت تحقق این چشم‌انداز کرده است.

وی دستیابی به اهداف تعیین شده برای هر شهر را در گرو تدوین برنامه برای کلیه بخش‌ها و مشخص کردن جایگاه و وظایف هر یک از نهادهای متولی دانست و اظهار داشت: در این راستا شهرداری مشهد در سال 1397 و در چهارمین برنامه میان مدت خود، برای نخستین بار و با هدف ایجاد ساز و کارهایی در جهت تحقق هر چه بیشتر این برنامه اقدام به انتشار برنامه میان مدت شهرداری با برش منطقه‌ای کرده که جلساتی نیز در همین رابطه برگزار می‌شوند.

بارانی افزود: مشهد هم‌اکنون دارای 13 منطقه شهرداری است که علاوه بر نقاط مشترک‌، وجوه تمایزی با یکدیگر دارند، توجه به نقاط اشتراک و افتراق و همچنین برنامه‌ریزی و تعیین شرح وظایف و چشم‌انداز هر منطقه براساس آن ضروری است.

مدیرکل دفتر برنامه بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد مقدس در تشریح بیشتر برنامه میان مدت با برش منطقه‌ای بیان کرد: در برنامه میان مدت با برش منطقه‌ای، چشم‌انداز هر یک از مناطق شهرداری مشهد در افق 1400 بیان شده است.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: این مسیر که برای اولین بار در شهر مشهد آغاز شده است زمینه‌ساز حرکتی پایدار در جهت تحقق جایگاه ملی و فراملی کلانشهر مشهد باشد


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر