ترفند مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک شخص یا همه افراد


ترفند مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک شخص یا همه افراد

افرادی که در واتساپ شماره شما را دارند به راحتی می توانند تصویر پروفایل و وضعیت واتساپ شما را مشاهده کنند. آیا دوست دارید نحوه مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ از مخاطبان خاص خود را یاد بگیرید؟ اگر جوابتان بله است از شما دعوت می کنیم روش های نمایش ندادن عکس پروفایل در پیامرسان WhatsApp را مطالعه بفرمایید. نحوه نمایش...

افرادی که در واتساپ شماره شما را دارند به راحتی می توانند تصویر پروفایل و وضعیت واتساپ شما را مشاهده کنند. آیا دوست دارید نحوه مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ از مخاطبان خاص خود را یاد بگیرید؟ اگر جوابتان بله است از شما دعوت می کنیم روش های نمایش ندادن عکس پروفایل در پیامرسان WhatsApp را مطالعه بفرمایید.

نحوه نمایش ندادن و مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ

همانطور که می دانید همه افراد می توانند بدون اطلاع شما پروفایلتان را چک کنند و عکس و وضعیت واتساپ شما را زیر نظر بگیرند. اما شما با انجام روش هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد می توانید عکس پروفایل واتساپ خود را از یک شخص یا همه افراد مخفی کنید.

با انجام این روش ها اطمینان پیدا می کنید که تنها افرادی که در آدرس بوک گوشی آیفون یا اندروید شما هستند می توانند عکس پروفایل شما را مشاهده کنند و عکس پروفایل واتساپ شما از مخاطبان خاصی که از آدرس بوک حذف کرده اید پنهان باقی می ماند، در ادامه هر یک از این روش ها را دقیق تر بررسی خواهیم کرد.

روش بستن نمایش عکس پروفایل واتس اپ

برای مخفی کردن عکس پروفایل ابتدا برنامه واتس اپ را در گوشی اندروید یا آیفون خود باز کنید. بعد از باز شدن برنامه روی گزینه Settings که در پایین صفحه واقع شده است تپ کنید.

اگر گوشی اندروید دارید روی آیکن سه نقطه که در گوشه بالا سمت راست واقع شده است تپ کنید و Settings را انتخاب کنید.

در صفحه Settings روی گزینه Account تپ کنید.

حالا Privacy را انتخاب کنید.

بعد Profile Photo را انتخاب کنید.

در صفحه بعد My Contacts را انتخاب کنید.

با این تنظیمات شما مطمئن خواهید شد که تنها مخاطبانی که در حال حاضر در آدرس بوک دستگاه اندروید یا آیفون شما هستند می توانند تصویر پروفایل واتساپ شما را مشاهده کنند.

چگونه لایو لوکیشن خود را در واتس اپ به اشتراک بگذاریم؟

چگونه عکس پروفایل را قفل کنیم؟

حالا باید شما مطمئن شوید که مخاطبانی که شما می خواهید عکس پروفایل واتساپتان را از آنها مخفی کنید در آدرس بوک دستگاه اندروید و آیفون شما وجود ندارد.

حتی اگر شما مخاطبان را از آدرس بوک پاک کنید شما می توانید با این افراد چت کنید. بعد از پاک کردن این افراد شما متوجه این تغییر خواهید شد که مخاطبان شما با شماره تلفن نمایش داده می شوند و نه اسم مخاطب. خب برای پاک کردن مخاطب از آدرس بوک آیفون مراحل زیر را انجام دهید.

در دستگاه آیفون خود روی آیکن Contacts تپ کنید و بعد مخاطبی که می خواهید حذف کنید را انتخاب کنید. در صفحه بعد روی گزینه Edit که در سمت راست گوشه بالا است ضربه بزنید.

اسکرول را پایین بکشید و گزینه Delete را انتخاب کنید.

اما اگر گوشی اندروید دارید برای پاک کردن مخاطبان خاص از آدرس بوک دستگاه اندرویدتان این مراحل را انجام دهید. روی آیکن Contacts دستگاه اندروید خود تپ کنید و مخاطبی که می خواهید حذف کنید را انتخاب کنید.

در صفحه بعد روی آیکن سه نقطه که در گوشه بالا سمت راست است تپ کنید و از منوی ظاهر شده Delete را انتخاب کنید.

بعد از حذف مخاطبان از آدرس بوک آنها نمی توانند عکس پروفایل شما را مشاهده کنند.

مطلب مرتبط: آموزش حذف پیام ارسال شده در واتس اپ

نحوه دیده نشدن عکس پروفایل در واتساپ برای همه افراد

در صورتی که می خواهید عکس پروفایل واتساپ خود را از همه مخفی کنید ابتدا برنامه WhatsApp را در دستگاه اندروید یا آیفون خود باز کنید و بعد به مسیر Settings > Account >Privacy بروید.

در صفحه پیش رو گزینه Profile Photo را انتخاب کنید.

در اینجا شما سه گزینه برای انتخاب خواهید داشت:

Everyone – یعنی همه افراد می توانند عکس پروفایل شما را مشاهده کنند. My Contacts – یعنی تنها افرادی که در لیست مخاطبان شما هستند می توانند عکس پروفایل واتساپ شما را مشاهده کنند. Nobody – هیچ کسی نمی تواند عکس پروفایل شما را مشاهده کنید.

به طور پیش فرض گزینه Everyone فعال شده است اما شما Nobody را انتخاب کنید.

بعد از این تنظیمات هیچ کس نمی تواند عکس پروفایل واتساپ شما را مشاهده کند.

روش دانلود نشدن عکس در واتس اپ

اما روش دیگری هم وجود دارد که شما می توانید برای مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک شخص یا همه افراد از آن استفاده کنید و آن هم بلاک کردن یک شخص یا اشخاص است. با بلاک کردن یک شخص شما نمی توانید عکس پروفایل و وضعیت او را مشاهده کنید و بلعکس. شماره ای که می خواهید مسدود کنید را به لیست مخاطبان واتساپ خود اضافه کنید و روی آن ضربه بزنید. حالا روی آیکن سه نقطه تپ کنید و More یا بیشتر را انتخاب کنید. در این قسمت Block یا مسدود کردن را تپ کنید. حالا این شماره به لیست افراد مسدود شده اضافه خواهد شد.

۱۰ مورد از قابلیت های واتس اپ که احتمالا از آن خبر ندارید

منبع

ترفند مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک شخص یا همه افراد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس پروفایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل