کانتن فیر بزرگترین نمایشگاه چین با معاملاتی میلیارد دلاری


کانتن فیر بزرگترین نمایشگاه چین با معاملاتی میلیارد دلاری

چین یکی از بزرگترین صادرکننده های پارچه و خرازی است که بسیاری از تاجران ایرانی سالانه مبالغ هنگفتی را از نوشته کانتن فیر بزرگترین نمایشگاه چین با معاملاتی میلیارد دلاری اولین بار در روچی. پدیدار شد.

کانتن فیر بزرگترین نمایشگاه چین با معاملاتی میلیارد دلاری
به این مقاله امتیاز دهید

چین یکی از بزرگترین صادرکننده های پارچه و خرازی است که بسیاری از تاجران ایرانی سالانه مبالغ هنگفتی را از این کشور وارد می کنند. برای این که تولیدکنندگان با فضای تجاری این کشور بیشتر آشنا شوند، بهتر دیدیم که با یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری چین با نام کانتن فیر (Canton Fair) آشنا شویم.

کانتن فیر (Canton Fair)، بزرگترین نمایشگاه واردات و صادرات چین، در دو فصل به طور سالانه در گوانگژو برگزار می شود. این نمایشگاه شامل تمام حوزه های صنعتی و خدماتی می شود و حتی به توریسم، رستوران و هتلداری و همچنین کسب و کارهای اینترنتی می پردازد.

یکی از مهم ترین بخش های این نمایشگاه، بخش پارچه و پوشاک آن می باشد که بسیاری از تولیدکنندگان و تاجران این حوزه برای رشد کسب و کار و آشنایی با فضاهای تازه این صنعت به این نمایشگاه می روند.

کانتن فیر بزرگترین نمایشگاه چین با معاملاتی میلیارد دلاریتاریخچه کانتن فیر(Canton Fair)

نمایشگاه کانتن فیر (Canton Fair) اولین بار در سال ۱۹۵۷ برگزار شد. این نمایشگاه در طول ۶۱ سال گذشته هر بار گسترده تر از قبل به فعالیت خود ادامه داده و تبدیل به یکی از رخدادهای مهم اقتصادی و بین المللی شده است. در میان نمایشگاه های بزرگ چین، کانتن فیر (Canton Fair) بیشترین آمار شرکت کننده و معاملات تجاری را به خود اختصاص داده است.

آخرین دوره این نمایشگاه در پاییز ۲۰۱۷ با ۶۰۴۶۶ غرفه برگزار شد و حدود ۲۵۰۰۰ نفر از چین و کشورهای خارجی در آن شرکت و از آن بازدید کردند. حجم معاملات تجاری این نمایشگاه ۳۰٫۱۶ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

کانتن فیر بزرگترین نمایشگاه چین با معاملاتی میلیارد دلاریفازهای برگزاری کانتن فیر(Canton Fair)

کانتن فیر (Canton Fair) در سه فاز برگزار می شود:

فاز اول (۳۰-۲۶ فروردین / ۱۵-۱۹ آوریل): مربوط به حوزه های الکترونیک، ماشین، محصولات شیمیایی و غیره می شود. فاز دوم (۷-۳ اردیبهشت / ۲۷-۲۳ آوریل): در ارتباط با محصولات کادویی، دکوراسیون و غیره است. فاز سوم (۱۵-۱۱ اردیبهشت / ۵-۱ می): در زمینه پوشاک، پارچه، کیف و کفش برگزار می شود.

کانتن فیر بزرگترین نمایشگاه چین با معاملاتی میلیارد دلاریهر چند این نمایشگاه تمرکز خود را بر کالاهای صادراتی معطوف کرده است، ولی کالاهای وارداتی و شرکت های خارجی را نیز با محصولاتی متمایز می توان درکانتن فیر (Canton Fair) مشاهده کرد.

هر ساله صاحبین کسب و کارها به این نمایشگاه مراجعه می کنند تا علاوه بر کشف موقعیت های تجاری مناسب، با شرکت های فعال در زمینه مشاوره اقتصادی، تکنولوژی، بیمه و حمل و نقل آشنا شوند و قراردادهای تجاری منعقد کنند.

امسال در اردیبهشت ماه ۱۲۳امین نمایشگاه کانتن فیر (Canton Fair) در مساحتی به اندازه ۱۱۸ هکتار، با بیش از ۲۵ هزار غرفه، در ۱۶ شاخه صنعت، با حضور بیش از ۲۱۰ کشور در گوانگژو برگزار می شود.

تلگرام

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی