راهنمای خرید بالش مناسب (با توجه به فرم بدن و نحوه خواب)


راهنمای خرید بالش مناسب (با توجه به فرم بدن و نحوه خواب)

استرس یکی از عناصر همیشه حاضر در زندگی مدرن است. داشتن یک خواب خوب شبانه از همیشه مهم تر شده است. اگر 8 ساعت خواب در هر شب به شما توصیه شده است پس تقریباً 33 درصد از طول عمرتان را در حال چرت زدن هستید. وقتی نتوانید به اندازۀ کافی بخوابید این موضوع بر عملکرد بدن و ذهنتان تأثیر می گذارد. استفاده از فرصت برای داشتن استراحت کافی یکی از بهترین...

استرس یکی از عناصر همیشه حاضر در زندگی مدرن است. داشتن یک خواب خوب شبانه از همیشه مهم تر شده است. اگر ۸ ساعت خواب در هر شب به شما توصیه شده است پس تقریباً ۳۳ درصد از طول عمرتان را در حال چرت زدن هستید. وقتی نتوانید به اندازۀ کافی بخوابید این موضوع بر عملکرد بدن و ذهنتان تأثیر می گذارد. استفاده از فرصت برای داشتن استراحت کافی یکی از بهترین مواهبی است که می توانید به خودتان اعطا کنید.

نمی توان داشتن یک بالش خوب را نادیده گرفت. دقیقا همانطور که نمی خواهید در تمام طول روز کاری خود یک کفش نامناسب بپوشید، برای زمان خواب هم نمی خواهیدروی یک بالش ناصاف و ناراحت بخوابید.

فقط برای یک لحظه به ساختار گردن فکر کنید. ستون فقراتتان از پیچیده ترین و متحرک ترین مهره ها در طول نخاعتان تشکیل شده است. این ساختار به شما اجازه می دهد تا سرتان را بچرخانید و کج کنید. اگر تا به حال به شکل با مزه ای خوابیده اید یا اگر گردنتان کشیده شده باشد می دانید که چقدر می تواند دردناک باشد.

حالا زاویۀ گردنتان را موقع خواب تصور کنید. اگر از بالش استانداردی استفاده می کنید احتمال دارد که، برای چند ساعت در یک شب، در طول خواب گردنتان زاویۀ نامنظمی پیدا کند. یک مطالعۀ جدید نشان داده است که بالشت های مموری فوم (نوعی بالش اسفنجی طبی) ارتوپدی و بالش های کم ارتفاع، آنهایی که با پر غاز پر شده اند کمتر از گردن حمایت می کنند.

بالش های بسیار خوب بر اساس وضعیت بدنی موقع خواب برای افراد مختلف متفاوت هستند. در نهایت بالشهایی که از انحنای طبیعی ستون فقرات محافظت می کنند بهترین بالش ها هستند. به نظر می رسد که این مورد شامل چیزهای زیادی می شود، اما وقتی مسئلۀ سلامتی نخاعی مطرح باشد، هیچ یک از بالش های قدیمی محافظت از ستون فقرات را تأمین نمی کنند. در اینجا ۱۰ تا از بهترین بالش ها که به یک خواب خوب شبانه و سرحال بیدار شدن کمک می کنند ارائه می شوند.

1 راهنمای خرید بالش مناسب (با توجه به فرم بدن و نحوه خواب)

بالش مموری فوم نقش برجستۀ خنکِ تغییر خواب با روکش نرم میکروفیبر

3 راهنمای خرید بالش مناسب (با توجه به فرم بدن و نحوه خواب)
4 راهنمای خرید بالش مناسب (با توجه به فرم بدن و نحوه خواب)

بالشت گندم سیاه (ایلار)- بالشت گندم سیاه اورگانیک Zen Chi در اندازۀ بزرگتر از معمول (۵۰ در ۷۵ سانتیمتر)- با روکش ۱۰۰% پنبه با پوست گندم سیاه اورگانیک

6 راهنمای خرید بالش مناسب (با توجه به فرم بدن و نحوه خواب)
7 راهنمای خرید بالش مناسب (با توجه به فرم بدن و نحوه خواب)

بهترین گزینه برای: مبتلایان به حساسیت، شست و شو با ماشین لباسشویی

بالشت آبی اصلی مدیفلو (Mediflow)

9 راهنمای خرید بالش مناسب (با توجه به فرم بدن و نحوه خواب)
10 راهنمای خرید بالش مناسب (با توجه به فرم بدن و نحوه خواب)
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

در این ساعت‌ها آبلیمو بخورید دندان‌تان نابود می‌شود