اعطای تسهیلات برای 138 طرح توسعه عشایر و روستایی خراسان شمالی


اعطای تسهیلات برای 138 طرح توسعه عشایر و روستایی خراسان شمالی

​مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از اعطای تسهیلات برای 138 طرح توسعه عشایر و روستایی در این استان خبر داد.

نوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه 11 طرح معادل 50 میلیارد تومان در کارگروه تخصصی اشتغال روستایی و عشایر این استان مصوب شده است، گفت: تعداد ثبت نام انجام برای اجرای این پروژه پنج هزار و 894 طرح بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون وارد مرحله پرداخت تسهیلات برای اجرای این طرح شده ایم، افزود: از پنج هزار و 894 طرح ثبت نام شده 955 طرح معادل 152میلیارد تومان در کمیته فنی بررسی شده است که 890 طرح معادل 123 میلیارد تومان پذیرش شده است.

نوری ادامه داد: از 955 طرح مصوب شده حدود 60 درصد تسهیلات ابلاغی توسط کمیته فنی مصوب، و به بانک معرفی شده است.

به گفته وی تاکنون تسهیلات لازم برای 56 طرح توسط بانک توسعه تعاون، 34 طرح توسط بانک کشاورزی و 48 طرح نیز توسط پست بانک پرداخت شده است.

این مقام مسئول تصربح کرد: به طور کلی مجموع طرح پرداختی مصوب در بانک ها 277 مورد معادل 51 میلیارد و 857 میلیون تومان بوده است که 138 طرح معادل سه میلیارد و 750 میلیون تومان پرداخت شده است.

به گفته وی مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی طرح هایی که به آن ها تاکنون تسهیلات پرداخت شده است برای 141 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)