خیران، دولت را در ساخت مسکن روستایی یاری کنند


خیران، دولت را در ساخت مسکن روستایی یاری کنند

یزد - ایرنا - فرماندار مهریز گفت: طی 40 سال گذشته ، 350 واحد توسط بنیاد مسکن در این شهرستان احداث و واگذار شده که لازم است خیران، دولت را در ادامه راه یاری کنند.

به گزارش ایرنا ، سید محمد رستگاری روز چهارشنبه در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: در سال گذشته 40 واحد مسکونی در این شهرستان احداث و به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی واگذار شد.
وی ادامه داد: از مهمترین نیازهای جوانان در مناطق روستایی ساخت منزل مناسب و ارزان است که به حمایت و همکاری خیران نیاز دارد و باید همه دولت را در انجام وظایف خود در این بخش مهم و اساسی یاری دهند.
فرماندار مهریز گفت: سال گذشته توسط بنیاد مسکن این شهرستان 230 فقره پروانه ساخت مسکن و همچنین 130 جلد سند روستایی صادر و به مردم و جوانان روستاهای بخش مرکزی تقدیم شد.
همچنین مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: ساخت منزل در روستاها جزو برنامه مهمی است که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری خیران و دستگاه های اجرایی انجام می شود.
علیرضا قربانیان افزود: مردم و خیران باید همچنان در کنار دولت این نهاد را برای انجام وظایف سنگین خود و تهیه منازل مناسب و ارزان برای متقاضیان در سطح استان یاری دهند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند