خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت کمال+قسمت آخر


خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت کمال+قسمت آخر ساخت سریال حکایت کمال قرار است در 150 قسمت براساس 150 داستان از کتاب «حکایت های کمال» باشد که در چند فاز تصویربرداری می شود. سریال «حکایت کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی با روایتی از دهه چهل در مرحله … نوشته خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت...

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت کمال+قسمت آخر

ساخت سریال حکایت کمال قرار است در ۱۵۰ قسمت براساس ۱۵۰ داستان از کتاب «حکایت های کمال» باشد که در چند فاز تصویربرداری می شود.

سریال «حکایت کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی با روایتی از دهه چهل در مرحله پیش تولید قرار گرفته است

صلح میرزایی تاکنون سریال های «پنجره»، «رخصت» و «دختری به نام آهو» را برای تلویزیون ساخته است.

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت کمال+قسمت آخر

خلاصه داستان سریال حکایت کمال

«حکایت های کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است و ساختاری اپیزودیک دارد

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت کمال+قسمت آخر

اسامی بازیگران سریال حکایت کمال

از بازیگران حاضر در این پروژه میتوان به حمید لولایی، مریم سعادت، نگار عابدی ، سولماز غنی ، یوسف صیادی ، میر طاهر مظلومی، محمد شیری، مهرداد ضیایی و سعید پیردوست اشاره کرد.

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت کمال+قسمت آخر

اسامی دیگر عوامل سازنده این سریال

عوامل پشت دوربین مجموعه که تا به حال حضورشان قطعی شده عبارتند از: مدیرتولید:فرشید رئوفی، تصویربردار: ناصرمحمودکلایه، صدابردار:وحید سلطانی، جلوه های ویژه:حمیدرسولیان، بدلکار:علیرضا فتحی، برنامه ریز:مجیدفاضلی، عکاس:فرامز بیات. ، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیرتدارکات: مهدی آقامحمدی، طراح صحنه ولباس: فرهادعزیزی فرد، دوخت لباس: زینب رنجبر، دکوراتور: محمدعلی شیبک، منشی صحنه:بیتا ارسطویی، تصویربردار پشت صحنه:مهشید رئوفی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت کمال+قسمت آخر

آغاز تولید «حکایت کمال» از اواخر اردیبهشت

مریم سعادت بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با یک خبرگزاری درباره فعالیت های خود گفت: با سریال “حکایت کمال” قرارداد بازی بسته‌ام اما مذاکرات ما هنوز از این مرحله جلوتر نرفته است و این روزها در انتظار شروع تولید این سریال هستم. آن گونه که اطلاع دارم حمید لولایی نیز با این سریال قرار داد بسته است.

وی در همین راستا افزود: این سریال ۱۵۰ قسمتی به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در مرحله پیش تولید قرار دارد و از اواخر اردیبهشت ماه تولید آن شروع می شود.

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت کمال+قسمت آخر

این بازیگر درباره موضوع سریال “حکایت کمال” اظهار کرد: در حکایت کمال شاهد یک موضوع متفاوت در تلویزیون نسبت به سریال های دیگر که تا کنون پخش شده خواهیم بود. این سریال به دهه ۴۰ و تهران قدیم برمی گردد.

سعادت به لوکیشن های سریال حکایت کمال اشاره کرد و افزود: تمامی صحنه های سریال دهه ۴۰ را روایت می کند بنابراین در شهرک غزالی فیلمبرداری انجام خواهد شد.

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت کمال+قسمت آخر

قدرت الله صلح میرزایی به زودی سریال «حکایت های کمال» را کلید می زند.
به گزارش بانی فیلم، حمید لولایی، مریم سعادت و رضا شفیعی جم بازیگران اصلی مجموعه «حکایت های کمال» هستند.
این مجموعه توسط یک تیم ۵ نفره به سرپرستی قدرت الله صلح میرزایی در حال نگارش فیلمنامه سریال هستند.
علی اشکان تهیه کنندگی این مجموعه را برعهده دارد و گروه همچنان در حال انتخاب بازیگر است.
«حکایت های کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته دکتر محمد میرکیانی است که قهرمان داستان یک نوجوان ۱۲ ساله به نام کمال است.
احتمالا این مجموعه به صورت اپیزودیک ساخته خواهد شد.
این مجموعه اجتماعی است و رگه های کمدی نیز درون قصه دارد. هنوز شبکه و زمان پخش سریال مشخص نیست. این مجموعه نیز مانند اغلب کارهایی که در حال ساخت است، برای مرکزی امور نمایشی سیماست. پیش از این شنیده شده بود که قارر است این مجموعه در ۱۵۰ قسمت تولید شود که گویا به ۳۰- ۴۰ قسمت تغییر پیدا کرده است.
صلح میرزایی تاکنون سریال های پنجره، رخصت و دختری به نام آهو را برای تلویزیون ساخته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا