با دوربین بروسکوپ Depstech 1200P از همه جا فیلم بگیرید و در اسمارت‌فون خود ببینید!


دوربین بروسکوپ نیمه سخت وایرلس Depstech 1200P یک بروسکوپ 16 فوت است که به صورت بی سیم به گوشی های آیفون یا اندروید وصل می شود. با استفاده از آن شما می توانید از تمام مناظری که عکاسی از آنها سخت و یا غیر قابل دسترسی است عکس بگیرید. The post با دوربین بروسکوپ Depstech 1200P از همه جا فیلم بگیرید و در اسمارت‌فون خود ببینید! appeared first...

0

دوربین بروسکوپ نیمه سخت وایرلس Depstech 1200P یک بروسکوپ ۱۶ فوت است که به صورت بی سیم به گوشی های آیفون یا اندروید وصل می شود. با استفاده از آن شما می توانید از تمام مناظری که عکاسی از آنها سخت و یا غیر قابل دسترسی است عکس بگیرید. به عنوان مثال می توان از آن برای عکاسی یا نگاه کردن داخل دیوار برای کمک به اجرای کابل کشی، یا عکاسی از حفره هایی که توسط حیوانات حفر شده است و سایر موارد دیگر استفاده کنید. شما حتی می توانید با استفاده از آن فیلم تهیه کنید و روی گوشی خود ذخیره کنید. این بروسکوپ یکی از لوازم جانبی بسیار جذاب گوشی های هوشمند است که در نسخه ای جدید و پیشرفته در حال حاضر در آمازون در دسترس است. در ادامه اطلاعاتی را که در صفحه این محصول آورده شده است را برایتان شرح می دهیم. با نت نوشت همراه باشید.

با دوربین بروسکوپ Depstech 1200P از همه جا فیلم بگیرید و در اسمارت‌فون خود ببینید!

بروسکوپ Depstech 1200P

آندوسکوپ وای فای نوآورانه با سازگاری عالی: این محصول از دوربین های آندوسکوپ دیگر در بازار متفاوت است، این دوربین وای فای با دستگاه های اندروید ( Android 2.3+) و سیستم عامل iOS آیفون (iOS 6.0+) کار خواهد کرد. همین موضوع باعث می شود که اندوسکوپ بتواند در دسترس بسیاری از کاربران با انواع مختلف دستگاه ها قرار گیرد.

رزولوشن ۱۲۰۰P واقعی: با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۱۲۰۰، این آندوسکوپ قادر به عکاسی HD از مکان های ناشناخته و اسرار آمیزی است که حتی با چشم به خوبی نمی توان آنها را دید. همچنین قادر به ضبط زنده تصاویر در فرمت AVI نیزمی باشد.

مشاهده بیشتر و گسترده تر: بسیاری از تکنسین های حرفه ای هیچ تلاشی برای توسعه تکنولوژی جدید را نداشته اند اما این محصول جدید دارای فاصله کانونی بیشتری نسبت به اندوسکوپ معمولی است و از شر محدودیت ۱/۳ اینچ خود را خلاص کرده است تا جایی که برای یک تصویر واضح می تواند به ۱۵٫۷ اینچ گسترش یابد. این موضوع بسیار کاربر پسند خواهد بود.

متد عملکردی ساده: روشن کردن WiFi برای دسترسی به وای فای اندوسکوپ، اتصال گوشی خود به وای فای اندوسکوپ، سپس استفاده از اپ منحصر به فرد آن یعنی”Depstech”. به همین سادگی مراحل کار انجام می شود.

قابلیت ها: دارای کابل ۱۶٫۵FT، دوربین ضد آب و قطر ۸٫۵mm، دارای ۶ چراغ قابل تنظیم در دوربین برای اجرای انواع سناریوها، صرف نظر از منطقه تاریک، منطقه مرطوب یا … کابل نیمه جامد می تواند خم شود تا شکل خود را برای دسترسی به مکان های داری محدودیت، مانند سوراخ های منحنی یا لوله ها نگه دارد. علاوه بر این، دارای یک باتری لیتیوم با دوام با ظرفیت ۱۸۰۰ مگاهرتز است که از زمان کار ۳ تا ۴ ساعت بدون نوردهی LED پشتیبانی می کند بنابراین از دیگر اندوسکوپ های دیگر با زمان کار کمتر از ۱ ساعت پیشی می گیرد.

با دوربین بروسکوپ Depstech 1200P از همه جا فیلم بگیرید و در اسمارت‌فون خود ببینید! با دوربین بروسکوپ Depstech 1200P از همه جا فیلم بگیرید و در اسمارت‌فون خود ببینید!
با دوربین بروسکوپ Depstech 1200P از همه جا فیلم بگیرید و در اسمارت‌فون خود ببینید!
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها