زیرنویس اختصاصی بازی خدای جنگ؛ بخش هشتم


زیرنویس اختصاصی بازی خدای جنگ؛ بخش هشتم

در این مطلب می‌توانید صحنه‌های داستانی و بخش‌های مهم گیم‌پلی بازی خدای جنگ را به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی گیم‌شات تماشا کنید.  نخستین قسمت از بازی خدای جنگ برای اولین بار در سال 2005 میلادی برای کنسول خاطره‌انگیز پلی‌استیشن 2 منتشر شد و در همان روزهای نخست به...

در این مطلب می‌توانید صحنه‌های داستانی و بخش‌های مهم گیم‌پلی بازی خدای جنگ را به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی گیم‌شات تماشا کنید.

نخستین قسمت از بازی خدای جنگ برای اولین بار در سال 2005 میلادی برای کنسول خاطره‌انگیز پلی‌استیشن 2 منتشر شد و در همان روزهای نخست به دلیل طراحی مراحل منحصربه فرد و باس فایت‌های غول‌آسا به نقل محافل دوست‌داران سبک هک اند اسلش تبدیل شد. این مجموعه با قسمت دوم به موفقیت‌هایش در ششم ادامه داد و با انتشار قسمت سوم برای کنسول تازه نفس و قدرتمند پلی‌استیشن 3 به اوج رسید و به بهترین شکل ممکن گرافیک و مبارزات خود را به نمایش گذاشت.

علاوه‌بر قسمت‌های اصلی که داستانشان از شماره یک شروع شده و در قسمت جدید نیز ادامه داستان قسمت سوم را شاهد هستیم، قسمت‌های فرعی زیادی هم از این مجموعه تولید شده‌ که بیشتر به گذشته کریتوس و اتفاقاتی که در زندگی شخصی‌‌اش افتاده است می‌پردازند که از آن‌ها می‌توانیم به God of War Chains of Olympus ،God of War Ghost of Sparta و God of War Ascension اشاره کنیم. جالب است بدانید که تا قبل از قسمت نسل هشتمی این مجموعه، هیچ کدام از 6 بازی پیشین توسط یک شخص مشخص کارگردانی نشده‌اند و در هر قسمت کارگردان تغییر می‌کرد و امضای خودش را بر روی این مجموعه می‎‌گذاشت که به تکامل این سری نیز کمک می‌کرد، اما جدیدترین قسمت این مجموعه توسط کوری بارلاگ کارگردانی شده که قبلا کارگردانی قسمت دوم (و همچنین مسئولیت‌های کلیدی زیادی را در قسمت‌های اول و سوم این مجموعه) را بر عهده داشته است.

همانطور که اطلاع دارید، بازی خدای جنگ جدید به کلی تغییر کرده و شکل تازه‌ای را به خود گرفته است. کوری بارلاگ در این قسمت توجه بسیار ویژه‌ای به داستان داشته و تم بازی را از آن حس انتقام افسارگسیخته قدیمی به روابط میان پدر و پسر و همچنین مشکلاتی که در مسیر پیش روی خود با آن‌ها مواجه می‌شوند، تغییر داده است. لازم به ذکر بوده که داستان این قسمت دیگر در اساطیر یونانی اتفاق نیفتاده و کریتوس به سرزمین‌های اسکاندیناوی سفر کرده و قرار است با خدایان، افسانه‌ها و هیولاهای آن مناطق دست و پنجه نرم کند.

از آنجایی که بازی خدای جنگ جدید داستان‌محور بوده و طرفداران بی‌شماری نیز در ایران دارد که ممکن است تسلط کاملی به زبان انگلیسی نداشته باشند، تصمیم گرفتیم تا صحنه‎‌های داستانی و بخش‌های مهم گیم‌پلی این عنوان اکشن و زیبا را با زیرنویس فارسی در اختیار شما قرار دهیم.

در ادامه می‌توانید تمام مراحل بازی را تماشا کنید و با اضافه کردن زیرنویس به ویدیو، از ساعت 3 تا انتهای ویدیو زیرنویس خواهد شد:

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

دانلود ویدیو مراحل بازی خدای جنگ 1080p (تمام مراحل)

دانلود ویدیو مراحل بازی خدای جنگ 720p (تمام مراحل)

دانلود ویدیو مراحل بازی خدای جنگ 360p (تمام مراحل)

مشاهده در یوتیوب

دانلود زیرنویس فارسی – بخش هشتم

زیرنویس فارسی از دقیقه 180 تا انتهای ویدیو

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
زیرنویس اختصاصی بازی خدای جنگ؛ بخش هشتم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی