ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider حدود 100 میلیون دلار هزینه خواهد داشت


ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider حدود 100 میلیون دلار هزینه خواهد داشت

کاملا مشخص شده است که ساخت بازی‌ کار بسیار سختی است و از آن سخت‌تر پروژه بزرگی مثل بازی Shadow of the Tomb Raider است که استودیو Eidos Montreal بر روی توسعه آن کار می‌کند. بازی Shadow of the Tomb Raider یک عنوان AAA است که لارا را به سمت تبدیل به مقبره نورد شدن پیش...

کاملا مشخص شده است که ساخت بازی‌ کار بسیار سختی است و از آن سخت‌تر پروژه بزرگی مثل بازی Shadow of the Tomb Raider است که استودیو Eidos Montreal بر روی توسعه آن کار می‌کند.

بازی Shadow of the Tomb Raider یک عنوان AAA است که لارا را به سمت تبدیل به مقبره نورد شدن پیش خواهد بود و پایانی برای سه‌گانه او محسوب می‌شود ولی ساخت این عنوان هزینه‌ زیادی خواهد داشت. رئیس استودیو استودیو Eidos Montreal در مصاحبه با سایت Games Industry Biz گفت که برای بازی‌های داستان محور تک نفره باید روش‌های جدیدی استفاده شود، مثل کاری که استودیو نینجا تئوری برای بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice انجام داد و یک بازی کوچک‌تر برای کاهش ساخت هزینه‌ها توسعه داد.

بعد از این بود که او گفت ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider چیزی حدود 75 تا 100 میلیون دلار هزینه خواهد داشت . این میزان بودجه تنها برای ساخت بازی در نظر گرفته شده است و هزینه‌های مربوط به تبلیغات در آن لحاظ نشده است.

بازی داستان محور این سبک چیزی حدود 100 میلیون دلار بودجه لازم دارد و این بدون در نظر گرفتن تبلیغات است. در این نقطه در ساخت بازی، ما نمی‌توانیم لرزشی داشته باشیم که فشار زیادی بر روی ما قرار می‌دهد.

اطلاعات جدیدی از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

بازی Shadow of the Tomb Raider توسط استودیو Eidos Montreal و Crystal Dynamics در دست توسعه قرار دارد و شرکت اسکوئر انیکس آن را منتشر می‌کند. در این قسمت داستان لارا به سرانجام نخواهد رساند و در آینده نیز شاهد انتشار عناوین مستقلی از این سری خواهیم بود که با محوریت لارا کرافت جدید ساخته می‌شوند و خبری از بازگشت لارا کلاسیک و قدیمی نیست. این عنوان در تاریخ 14 سپتامیر (۲۳ شهریور) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider حدود 100 میلیون دلار هزینه خواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم