توتو ولف و انتظار تشدید رقابت بین مثلث قهرمانی


فرمول یک ایران – توتو ولف در اظهار نظر جالبی اذعان داشت که رقابت بین سه تیم مدعی قهرمانی یعنی مرسدس، فراری و ردبول، جدی‌تر خواهد شد و این امر پس از توسعه و بروزرسانی اسپانیا به نهایت شدت خودش خواهد رسید. گرندپری اسپانیا طبق سنت معمول سال های اخیر، اکثر تیم های حاظر با یک سری تغییرات و بروزرسانی های عظیم وارد مسابقه می شوند، به سبب همین...

فرمول یک ایران – توتو ولف در اظهار نظر جالبی اذعان داشت که رقابت بین سه تیم مدعی قهرمانی یعنی مرسدس، فراری و ردبول، جدی‌تر خواهد شد و این امر پس از توسعه و بروزرسانی اسپانیا به نهایت شدت خودش خواهد رسید.

گرندپری اسپانیا طبق سنت معمول سال های اخیر، اکثر تیم های حاظر با یک سری تغییرات و بروزرسانی های عظیم وارد مسابقه می شوند، به سبب همین موضوع بسیاری جایزه بزرگ بارسلونا را به عنوان رونمایی از سری دوم ماشین ها یاد می کنند.

این درحالی است که نمی توانیم بگوییم شروع بروزرسانی ها از جایزه بزرگ اسپانیا است، چرا که توسعه هایی با دامنه‌ و عمق عملیاتی کوچکتر از همان مسابقه‌ی اول آغاز شده و در طول چندین مسابقه‌ی گذشته ادامه داشته است، اما این نخستین دوره‌ی اروپایی مسابقات است که آغاز جنگ توسعه بین تیم ها در دامنه‌ی بزرگتر را آغاز خواهد کرد.

توتو ولف اذعان داشت:

شروع مسابقات اروپایی درست زمانی است که تیم ها شروع به معرفی ارتقاءهای بزرگ خود می کنند.

این اولین گام در رقابت توسعه و پیشرفت هست،که به نظر می رسد می توان فصل را با همین یک توسعه به پایان رساند.

جالب و هیجان انگیز است که ببینیم کارایی و عملکرد خودرو ها در مسابقه با این ارتقاءها چگونه خواهد بود، و آیا این تغییرات می تواند بر روی جدول رده‌بندی تاثیر بگذارد.

توتو ولف و انتظار تشدید رقابت بین مثلث قهرمانیتوتو ولف و انتظار تشدید رقابت بین مثلث قهرمانی کریستین هورنر ، توتو ولف و مائوریزیو آریوابنه

با این وجود، توتو ولف علاقه‌ی بیشتری به جدال در انتها و پایان رقابت ها دارد، او دوست دارد رقابت تا آخرین لحظه های فصل ادامه داشته باشد.

آخرین بار در آذربایجان، شاهد اولین پیروزی پیکان‌های نقره‌ای توسط لوئیس همیلتون بودیم و آنها پس از دو پیروزی فراری و یک قهرمانی ردبول ها، بالاخره توانستند تابوی عجیب امسال را بشکنند و بر سکو بایستند.

مدیر مسابقه‌ای مرسدس افزود:

چهار مسابقه‌ی ابتدایی فصل نشان داد که رقابت های این فصل بسیار دشوار و تنگاتنگ است و رقابت نفس گیری بین مثلث پیروزی در جریان خواهد بود، و مطمئن باشید این جدال تشدید خواهد شد البته اگر اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد.

بارسلونا خاطرات خوب و بد فراوانی برای ما دارد، دو دی‌ان‌اف در سال 2016 و پیروزی چشم گیر سال گذشته‌ی لوئیس که با سبقت و عبور از (سباستین)فتل همراه بود.

ما امیدواریم که جایزه بزرگ اسپانیا امسال یک مسابقه خوب برای ما باشد، اما کاملا می دانیم که مسابقه‌ی سختی خواهیم داشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی