گالری مدل‌های جدید کارت عروسی چوبی


کارت عروسی یکی از وسایلی است که باید قبل از روز عروسی تهیه شده و چند روز قبل از مهمانی به دست مهمانان دعوت شده برسد. کارت‌های عروسی از جنس های مختلفی تهیه می‌شوند که یکی از آن‌ها چوب می‌باشد. کارت‌های عروسی چوبی جدیدا بسیار بر روی مد بوده و مورد استفاده زیاد قرار می‌گیرند زیرا هم متفاوت هستند و هم بسیار زیبا دیده می‌شوند. اگر شما نیز به...

کارت عروسی یکی از وسایلی است که باید قبل از روز عروسی تهیه شده و چند روز قبل از مهمانی به دست مهمانان دعوت شده برسد. کارت‌های عروسی از جنس های مختلفی تهیه می‌شوند که یکی از آن‌ها چوب می‌باشد. کارت‌های عروسی چوبی جدیدا بسیار بر روی مد بوده و مورد استفاده زیاد قرار می‌گیرند زیرا هم متفاوت هستند و هم بسیار زیبا دیده می‌شوند. اگر شما نیز به دنبال خرید کارت عروسی چوبی هستید گالری مدل‌های جدید کارت دعوت عروسی چوبی را در این مطلب مشاهده کنید.

کارت دعوت عروسی چوبی

گالری مدل‌های جدید کارت عروسی چوبی

اگر تصمیم به خرید کارت عروسی چوبی برای مراسم عروسی خود گرفتید بهتر است در انتخاب طرح روی چوب کمی دقت کنید چون برخی مواقع نماد‌های زیباتری برای روی کارت عروسی وجود دارد که نشان از خوشبختی و خوشحالی شما است.

گالری مدل های جدید مانتو گردآوری شده پیج های اینستاگرام

مدل جدید کارت دعوت عروسی

گالری مدل‌های جدید کارت عروسی چوبی

زمانی که می‌خواهید تاریخ و مکان عروسی را روی چوب حکاکی کنید اگر روی کارت دعوت عروسی شما جای مناسبی برای حک کردن یک تقویم کوچک وجود دارد. این زیبایی را از دست ندهید و حتما تقویمی کوچک روی کارت عروسی برای ماه عروسی‌تان حک کنید.

مطلب مرتبط: گالری مدل های کت و شلوار دامادی ۲۰۱۸

کارت دعوت چوبی عروسی شیک و زیبا

گالری مدل‌های جدید کارت عروسی چوبی

برای قرار دادن کارت دعوت چوبی عروسی در پاکت سعی کنید از پاکت‌هایی که با کاغذ کاهی تهیه شده‌اند استفاده کنید چون این‌گونه است که زیبایی و طبیعی بودن چوب را حفظ خواهید کرد.

جدیدترین مدل کارت دعوت عروسی چوبی

گالری مدل‌های جدید کارت عروسی چوبی

برخی مواقع عروس و داماد در هنگام انتخاب کارت عروسی چوبی به علت گران بودن آن از خرید صرف نظر می‌کنند اما باید بگوییم که اگر این نوع کارت‌ها را پسندیده‌اید می‌توانید از طرح‌های کوچک‌تری مثل قلب، فقط برای مهمانان نزدیک خریداری کنید و برای مهمانان دورتر از کارت‌های کم هزینه‌تری استفاده کنید.

گالری مدل‌های میز آرایش دخترانه ۲۰۱۸

منبع

گالری مدل‌های جدید کارت عروسی چوبی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زیبایی عروسکی دختر لعیا زنگنه ! / عکس جوانتر شدن خانم بازیگر سریال مادرانه بعد 11 س...