سرطان یکی از بیماری های بسیار جدی است که این روز ها بسیار شایع شده است و بهترین راه برای مقالبه با آن در سطح جامعه، جلوگیری از ابتلا به آن است. شایع ترین نوع سرطان برای بانوان سطان سینه ایت و در این پست به معرفی روش هایی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه

یکی از جدیدترین راه‌ها برای حفاظت از خودتان، شناخت با تراکم سینه‌هایتان است. اگر بافت سینه‌ی شما بیشتر از چربی باشد، تشخیص غده در ماموگرام دشوار می‌شود، زیرا بافت سینه و تومور هر دو در ماموگراف سفید هستند، اما چربی سیاه است. زنان جوان بافت سینه‌ی بیشتر و چربی کمتری دارند. اگر بافت سینه‌ی شما بیشتر از چربی آن باشد، حدس ابتلا به سرطان سینه تا ۶ برابر افزودن پیدا می‌کند. علت این امر هنوز مشخص نیست؛ اما یکی از احتمالات این است که چون روش اندازه‌گیری دقیقی برای تراکم سینه وجود ندارد، تشخیص پزشکان در این زمینه، ذهنی و مستعد خطاست.

در دو گروه خطر گمان تردید ابتلای آنها به سرطان سینه بالا است .
یکی آن دسته که در دودمان آنها سابقه سرطان سینه بوده است و گروه دیگر کسانی که از درمان جایگزینی هورمونی استفاده می کنند که تحقیقات نشان می دهد که ورزش برای زنان لاغر تا وزن باب :اسم رایج و حتی آنهایی که کمی چاق هستند بیش از دیگر زنان مفید است .

مطالعات نشان می دهد از بین هر سه زن یک نفر در طول زندگی خود دچار سرطان می شود و سرطان سینه هم از شایع ترین علت مرگ و میر در زنان است امید است که با تشخیص سریع درمان قطعی آن صورت پذیرد .

جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه

یوگا برای زیبایی

شواهدی وجود دارد که ویتامین آ نقش بسزایی در پیشگیری از سرطان سینه دارد.بهتر است که آن را به حای استفاده ا مکمل ها از غذاهای طبیعی قبض کنید و تاپ :صفت عالی منابع برای شما زرده تخم مرغ ،کره خام،شیر و گوشت گاو و یا مرغ است با این حال مراقب باشید زیرا طبق شواهد مقدار بیش از حد ویتامین آ میتواند فواید ویتامین دی را حذف کند این به این معناس که نه تنها برای نهی و امر از سرطان بلکه برای سلامت بدن شما رنج مناسبی از ویتامین آ و دی ضروری است.

در حالت ایده آل بدن شما تمام ویتامین دی و آ مورد نیاز را به طور طبیعی با خوردن (تربچه منقش برای ویتامین آ و با قرار دادن پوست خود در روزهای آفتابی برای ویتامین دی به دست می آورد.

قاعدگی پیش از موعد، یائسگی دیروقت، به تعویق پراکنده ساختن آبستنی و زایمان پیش از موعد خطر ابتلا به سرطان سینه را تزاید می‌دهند؛ اما باید توجه داشت که تغییر این عوامل کار آسانی نیست. اگر به تازگی وضع حمل کرده‌اید بهتر است که به جای شیرخشک، خودتان به نوزادتان شیر بدهید. پژوهش ها نشان داده‌اند که هر قدر زمان شیردهی مادر به نوزاد طولانی‌تر باشد، خطر ابتلا به سرطان سینه کمتر خواهد بود.