حجاب جهل سبب شده که به امام زمان(عج) نرسیم


حجاب جهل سبب شده که به امام زمان(عج) نرسیم

حجت الاسلام حضوری، مطابقت رفتار، گفتار و کردار با دین اسلام را از دیگر راه‌های نزدیکی به حضرت مهدی(عج) دانست و گفت: راه هموار برای ظهور امام عصر(عج) راهی جز اطاعت از خدای متعال، اجرای احکام شرعی و تزکیه نفس نبوده و هر راه دیگری بیراهه می‌باشد.

حجاب جهل سبب شده که به امام زمان(عج) نرسیم
به گزارش خدمت؛ حجت الاسلام حضوری، با تاکید بر ضرورت ترویج معارف ناب مهدوی، گفت: بر اساس روایات، وجود مقدس امام زمان(عج) برای مردم، مانند خورشیدی پشت ابر است که از نور و حرارت بهره‌مندند، ولی خود خورشید را نمی‌بینند.

مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) جهرم، یکی از راه‌های رسیدن به امام زمان(عج) را معرفت به ایشان عنوان کرد و افزود: حجاب جهل سبب شده که ما به امام زمان(عج) نرسیم.

وی، مطابقت رفتار، گفتار و کردار با دین اسلام را از دیگر راه‌های نزدیکی به حضرت مهدی(عج) دانست و ادامه داد: راه هموار جهت ظهور امام عصر(عج)، راهی جز اطاعت از خدای متعال، اجرای احکام شرعی و تزکیه نفس نبوده و هر راه دیگری بیراهه می‌باشد.

حجت الاسلام حضوری، فعالیت مؤثر در فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ مهدویت را در کنار فضای حقیقی مهم ارزیابی کرد و افزود: ما اکنون داعیه‌دار حکومت اسلامی هستیم؛ بنابراین باید در همه زمینه‌ها سرآمد بوده و این حکومت را به‌عنوان الگو به جهانیان معرفی کنیم.

منبع: حوزه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا