3 سرخابی و شاگرد دایی لژیونر می‌شوند


3 سرخابی و شاگرد دایی لژیونر می‌شوند

لیگ هفدهم محل درخشش چند بازیکن جوان و جویای‌نام بود که این موضوع از چشم واسطه‌های داخلی و بین‌المللی دور نماند.

3 سرخابی و شاگرد دایی لژیونر می‌شوند
به گزارش خدمت؛ پس از حضور موفق سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و کاوه رضایی در لیگ‌های اروپایی، بازیکنان جوان در تیم‌های مختلف با انگیزه‌ای مضاعف لیگ را سپری کردند تا شاید در پایان لیگ در لیگ‌های اروپایی به روی‌شان باز شو‌د. حالا و در پایان لیگ هفدهم اخبار زیادی از احتمال ترانسفر 4 جوان موفق لیگ برتر به فوتبال اروپا شنیده می‌شود که البته کار برخی از آن‌ها هم با طرف اروپایی تقریبا تمام شده یا در مرحله دادن تست سلامت است. صادق محرمی، امید نورافکن، علی قلی‌زاده و سید مجید حسینی بازیکنان پرسپولیس، استقلال و سایپا، 4 ستاره جوان لیگ هفدهم بودند که مورد‌ توجه تیم‌های اروپایی قرار گرفته‌اند.

محرمی مدافع راست‌پای پرسپولیس که کارش با باشگاه دینامو‌زاگرب نهایی شده و می‌توان او را اولین لژیونر فصل جدید خواند. این بازیکن که در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان رسید، از زمستان فصل گذشته در تیررس کروات‌ها بود و سرانجام هم با آن‌ها به توافق رسید. علی قلی‌زاده ستاره سایپا در فصل جاری و بهترین پاسور این تیم که کشف جدید علی دایی است، دیگر بازیکن جوان موفق لیگ هفدهم است که علاوه بر تیم‌های سرخابی پایتخت، مشتریانی از هلند و بلژیک دارد و گویا حضور در شارلووای بلژیک تیم کاوه رضایی محتمل‌تر از دیگر گزینه‌هاست.

البته قلی‌زاده تنها خرید ایرانی شارلووا نخواهد بود و این باشگاه به واسطه مدیر ایرانی‌اش و البته درخشش کاوه رضایی در فصل گذشته، می‌خواهد بازیکن دیگری هم از ایران جذب کند. امید نورافکن مدافع هافبک جوان استقلال که از قضا او هم مثل محرمی قراردادش با تیمش به پایان رسیده، گزینه دیگر باشگاه بلژیکی است. البته امید نیم‌فصل گذشته هم از آلمان و بلژیک پیشنهاد داشت اما با مخالفت باشگاه و شفر انتقالش به پایان فصل موکول شد. چهارمین بازیکن جوان ایرانی مورد‌توجه اروپایی‌ها، سید مجید حسینی مدافع میانی و ملی‌پوش استقلال است که شفر بارها از او تعریف کرده و وعده بازی‌اش را در بوندس‌لیگا داده است.
هرچند از مقصد اروپایی این بازیکن اطلاع درستی در دست نیست اما به احتمال زیاد او هم راهی یکی از لیگ‌های درجه 2 اروپا مثل هلند و بلژیک خواهد شد، البته اگر باشگاهش رضایت‌نامه او را بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس