خورخه لورنزو: روسی از تنظیمات من کپی می کرد


موتوجی پی ایران – خورخه لورنزو در کتاب خود ولنتینو روسی، هم تیمی سابقش را در زمان بازگشتش به یاماها در سال 2013 به کپی برداری متهم کرد. لورنزو در کتاب جدیدش، تحت عنوان «چیزهایی که تا قبل از 30 سالگی آموختم»، تجربیات خود از هم تیمی شدن با روسی پس از دو سال ناکامی اش در 2011 و  2012 با دوکاتی را بازگو کرد. موتورسوار اسپانیایی که در...

موتوجی پی ایران – خورخه لورنزو در کتاب خود ولنتینو روسی، هم تیمی سابقش را در زمان بازگشتش به یاماها در سال 2013 به کپی برداری متهم کرد.

لورنزو در کتاب جدیدش، تحت عنوان «چیزهایی که تا قبل از 30 سالگی آموختم»، تجربیات خود از هم تیمی شدن با روسی پس از دو سال ناکامی اش در 2011 و 2012 با دوکاتی را بازگو کرد.

موتورسوار اسپانیایی که در حال حاظر به دوکاتی پیوسته، گفت که در آن زمان احساس می کرد مدیر ورزشی یاماها، ماسیمو مرگالی اطلاعاتش را از گاراژش به روسی منتقل می کرد:

روسی به یاماها بازگشته بود و آنها می خواستند نتایج او را بهبود بخشند.

من متوجه شدم که مربی ام، آنتونیو کاسانو، با روسی و مربی اش در تووالیا ملاقات کرده است. او روش تمرینی من را به او توضیح داد و بنابراین تصمیم گرفتم که کار را با آنتونیو متوقف کنم.

ولنتینو شروع به تمرین با همان دوچرخه هایی کرد که من در جرنو (مقر یاماها در ایتالیا) استفاده می کردم، دقیقا همان تمرینات را انجام می داد. تصادفا یا خیر، او رقابتی تر شد.

خورخه لورنزو: روسی از تنظیمات من کپی می کردخورخه لورنزو: روسی از تنظیمات من کپی می کرد مارک مارکز ، خورخه لورنزو و ولنتینو روسی

من تصمیم گرفتم با ماسیمو صحبت کنم. می توانستم قبول کنم که قبل از هر مسابقه تنظیمات را کپی کنند اما این یکم زیاده روی بود.

من ترجیح دادم که مرگالی در جلسات فنی که بعد از هر تعیین خط برگزار می شد شرکت نکند، من به او مظنون بودم که همه چیز را به تیم روسی می فرستد.

شما نمی توانید به او برتری بدهید و اجازه دهید که آن ها از شما کپی کنند. همه ی این ها چیزهایی است که به شما برتری می دهد و باید آن را مخفی نگه دارید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل