پورشه کاین توربو 2018 در جاده های برفی و مرطوب | فیلم


پورشه قدرتمندترین عضو خانواده‌ی شاسی‌بلند کاین را به نام کاین توربو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت امسال معرفی کرد. این خودرو استانداردهای جدیدی در سگمنت خودروهای شاسی‌بلند اسپرت تدوین می‌کند. کاین توربو به پیشرانه‌ی V8 توئین‌توربو به حجم 4 لیتر مجهز است که می‌تواند 550 اسب بخار قدرت تولید کند. توانایی‌های حرکتی این خودرو نیز به لطف بهره‌گیری...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

پورشه کاین توربو 2018 در جاده های برفی و مرطوب | فیلم

پورشه پانامرا "توربو اس هیبرید اسپرت توریسمو"...

پورشه کاین توربو 2018 در جاده های برفی و مرطوب | فیلم

پورشه 911جی تی 2 قدرتمند ترین ٩١١ تا به امروز...

پورشه کاین توربو 2018 در جاده های برفی و مرطوب | فیلم

پورشه کاین توربو 2018 در جاده های برفی و مرطو...

پورشه قدرتمندترین عضو خانواده‌ی شاسی‌بلند کاین را به نام کاین توربو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت امسال معرفی کرد. این خودرو استانداردهای جدیدی در سگمنت خودروهای شاسی‌بلند اسپرت تدوین می‌کند. کاین توربو به پیشرانه‌ی V8 توئین‌توربو به حجم ۴ لیتر مجهز است که می‌تواند ۵۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند. توانایی‌های حرکتی این خودرو نیز به لطف بهره‌گیری از ادواتی چون آیرودینامیک فعال، سیستم تعلیق بادی تنظیم‌شونده با سه محفظه‌ی باد، تایرهای چندمنظوره، اسپویلر سقف و ترمزهای تقویت‌شده با عملکرد بالا بهبود پیدا کرده است. این تجهیزات، شامل مدل استاندارد این خودرو خواهد بود؛ اما به‌صورت آپشن امکان سفارش سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب و کنترل چرخش بدنه‌ نیز وجود دارد. همچنین با توجه به این‌که سیستم برق کاین جدید از نوع ۴۸ ولتی است، امکان دستیابی به عملکرد بسیار خوبی با کمک سامانه‌های موجود وجود دارد که از این نظر باید گفت کاین ۲۰۱۸ رفتاری همانند یک خودروی اسپرت تمام‌عیار خواهد داشت.

پورشه کاین توربو 2018 در جاده های برفی و مرطوب | فیلم

پورشه | تگ

کاین توربوی جدید می‌تواند سرعت خود را در ۴.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن به ۲۸۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. البته پورشه پکیجی با نام Sport Chrono برای کاین عرضه خواهد کرد که در صورت سفارش آن، زمان صفر تا صد خودرو به ۳.۹ ثانیه کاهش پیدا خواهد کرد.

(۳۷)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : پورشه کاین توربو, تیزر⁣ تبلیغاتی پورشه, خودروی پورشه, خودروی شاسی بلند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم