تولید فیلم Suicide Squad 2 تا سال 2019 آغاز نخواهد شد


تولید فیلم Suicide Squad 2 تا سال 2019 آغاز نخواهد شد

پس از فیلم Batman Vs. Superman کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت فیلم Suicide Squad 2 را بسازد. اما احتمالا ساخت این فیلم تا 2019 به تعویق می‌افتد. فیلم Suicide Squad 2016 آن‌چنان در نگاه منتقدان مورد قبول واقع نشد اما از نظر تبلیغاتی بسیار به کمپانی کمک کرد به همین علت اکنون برادران وارنر نه تنها قصد...

پس از فیلم Batman Vs. Superman کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت فیلم Suicide Squad 2 را بسازد. اما احتمالا ساخت این فیلم تا 2019 به تعویق می‌افتد.

فیلم Suicide Squad 2016 آن‌چنان در نگاه منتقدان مورد قبول واقع نشد اما از نظر تبلیغاتی بسیار به کمپانی کمک کرد به همین علت اکنون برادران وارنر نه تنها قصد ساخت فیلم Suicide Squad 2 را دارند، بلکه قرار است اسپین آف‌های بسیاری نیز از این فیلم ساخته شود.

یکی از موفقیت‌های فیلم Suicide Squad مطرح کردن «مارگو رابی» (Margot Robbie) بود که در نقش هارلی کویین بسیار عالی ظاهر شد. اکنون این بازیگر در حال کار بر روی چندین فیلم با حضور شخصیت هارلی کویین است. کارگردان Suicide Squad، «دیوید آیر» (David Ayer) فیلم «فرشتگان شهر گاتهام» (Gotham City Sirens) را می‌سازد که رابی در آن حضور خواهد داشت.

پیشتر اعلام شده بود که آغاز ساخت فیلم Suicide Squad 2 در سال 2018 خواهد بود اما گویا به دلایلی این اتفاق نیفتاد و اکنون گزارش‌ها حاکی از آنند که این فیلم در 2019 کار خود را آغاز خواهد کرد. بنابراین هواداران نباید تا قبل از 2020 در انتظار این فیلم باشند.

تولید فیلم Suicide Squad 2 تا سال 2019 آغاز نخواهد شد

دلایل زیادی برای تعویق ساخت این فیلم وجود دارد که اصلی‌ترین آن‌ها قرار دادن فیلم «پرنده‌های شکاری» (Birds of Prey) در اولویت توسط کمپانی برادران وارنر است. فیلمنامه این اثر توسط «کریستینا هادسون» (Christina Hodson)، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee نوشته شده است. چندی پیش اعلام شد که این نویسنده بعد از به‌ اتمام رساندن فیلم‌نامه فیلم پرنده‌های شکاری، برای نویسندگی فیلم‌نامه فیلم Batgirl استخدام شده است. احتمالا فیلم پرنده‌های شکاری اواخر امسال، که قرار بود فیلم Suicide Squad 2 در آن ساخته شود، کار تولید خود را شروع خواهد کرد.

دلیل دیگر تاخیر در ساخت فیلم Suicide Squad 2 می‌تواند مشغله کاری بازیگران آن باشد. مارگو رابی که قرار است تمرکزش را بر روی فیلم پرنده‌های شکاری بگذارد و «ویل اسمیت» (Will Smith) که تازه پروژه علاالدین را به پایان رسانده و احتمالا قرار است پروژه‌های دیگری را آغاز کند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تولید فیلم Suicide Squad 2 تا سال 2019 آغاز نخواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا