رسمی: مایلز مورالز شخصیت اصلی Spider-Man نیست


رسمی: مایلز مورالز شخصیت اصلی Spider-Man نیست

بازی Spider-Man یکی از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین انحصاری‌هایی است که در سال جاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد ولی با این وجود اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست و ابهامات زیادی در مورد شخصیت اصلی Spider-Man وجود دارد. در مصاحبه‌ای که استودیو Insomniac Games با مجله گیم‌ اینفورمر داشته...

بازی Spider-Man یکی از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین انحصاری‌هایی است که در سال جاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد ولی با این وجود اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست و ابهامات زیادی در مورد شخصیت اصلی Spider-Man وجود دارد.

در مصاحبه‌ای که استودیو Insomniac Games با مجله گیم‌ اینفورمر داشته درباره شخصیت پیتر پارکر و نقشش در بازی صحبت شده است. یکی از سوالات اصلی طرفداران در توییتر این بوده که آیا مایلز مورالز شخصیت اصلی Spider-Man است؟ اکنون تیم توسعه دهنده این بازی این شایعه‌ها را برای همیشه از بین برده است. کارگردان بازی، «بریان اینتهار» (Brian Intihar)، بیان کرد:

این داستان پیتر پارکر است. در پاسخ طرفداران در توییتر باید بگویم که مایلز مورالز لباس مرد عنکبوتی را نپوشیده است.

او در ادامه کمی از درباره وضعیت پیتر پارکر توضیح داد و گفت که از آنجایی که او 23 سال سن دارد، به عنوان یک فرد بالغ با مشکلاتی روبه رو می‌شود که یکی از آن‌ها پول در آوردن است. جهان بازی پر از جزئیات ریز و درشت است و به عنوان مثال می‌توان به این اشاره کرد که شخصیت‌ها در طول بازی لباس‌های مختلفی به تن خواهند کرد یا مدل موهای خود را عوض می‌کنند.

بازی Spider-Man توسط استودیو Insomniac Games در دست توسعه قرار دارد که پیش از سابقه ساخت عناوینی مثل Sunset Overdrive و Ratchet Clank را دارد و در تاریخ ۷ سپتامبر (16 شهریور) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
رسمی: مایلز مورالز شخصیت اصلی Spider-Man نیست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام