وام 4 میلیونی به بازنشستگان همراه با جزئیات کامل


وام 4 میلیونی به بازنشستگان همراه با جزئیات کامل

با توجه به گفته مدیر صندوق بازنشستگی کشور در سال 97 در هر ماه به 25 هزار نفر از بازنشستگان کشوری وام 4 میلیون تومانی از اواخر فروردین پرداخت خواهد شد. با توجه به گزارشات اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی صندوق بازنشستگی کشور، جمشید تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی ضمن تاکید بر افزایش قدرت خرید بازنشستگان عزیز که از اهداف مهم این...

با توجه به گفته مدیر صندوق بازنشستگی کشور در سال ۹۷ در هر ماه به ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان کشوری وام ۴ میلیون تومانی از اواخر فروردین پرداخت خواهد شد.

با توجه به گزارشات اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی صندوق بازنشستگی کشور، جمشید تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی ضمن تاکید بر افزایش قدرت خرید بازنشستگان عزیز که از اهداف مهم این صندوق در سال ۹۷ است. پراخت وام ضروری میتواند به این امر کمک فراوانی بکند.

وام 4 میلیونی به بازنشستگان همراه با جزئیات کامل

همچنین ایشان افزودن: طبق برنامه ریزی های انجام شده به ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان در هر ماه وام ۴ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و با اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود. در ادامه ایشان با بیان اینکه تاکنون به ۱۸۰ هزار نفر از بازنشستگان محترم که متقاضی دریافت وام بودند، وام ۴ میلیون تومانی پرداخت شده، پیش بینی کردند که تا پایان شهریور سال جاری این وام به حساب ۳۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانیم: مهمترین دلایل افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر

در ضمن برای دریافت این وام نیاز به مراجعه فرد به بانک نیست و بازنشستگان می توانند از طریق سامانه اعلام شده ثبت نام کرده و نیازی هم به آوردن ضامن ندارند.

همچنین تقی زاده در اخر تاکید کردند که با توجه به نیازهای اقتصادی بازنشستگان و بهبود معیشت آنها که از اولیت های اصلی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری است و در این زمینه برنامه هایی در دست تهیه است که در آینده اعلام خواهد شد.

بازنشستگان - بانک - وام - وام 4 درصد - کارمزد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی