جورج آر. آر. مارتین: کاش لیدی استون‌هارت در سریال بود


جورج آر. آر. مارتین: کاش لیدی استون‌هارت در سریال بود

«جورج آر. آر. مارتین» (George R.R. Martin) می‌گوید که اگر تولید سریال Game of Thrones دست او بود، «کیتلین» (Catelyn) را در نقش «بانو استون‌هارت» (Lady Stoneheart) به سریال بازمی‌گرداند. تنها یک فصل تا پایان سریال Game of Thrones باقیست و می‌دانیم که قسمت‌هایی از داستان که در کتاب بوده‌اند،...

«جورج آر. آر. مارتین» (George R.R. Martin) می‌گوید که اگر تولید سریال Game of Thrones دست او بود، «کیتلین» (Catelyn) را در نقش «بانو استون‌هارت» (Lady Stoneheart) به سریال بازمی‌گرداند.

تنها یک فصل تا پایان سریال Game of Thrones باقیست و می‌دانیم که قسمت‌هایی از داستان که در کتاب بوده‌اند، وارد سریال نشدند و نخواهند شد؛ از مکان‌های داخل کتاب گرفته تا روند داستان و شخصیت‌ها. بسیاری از طرفداران سری کتاب‌های A Song of Ice and Fire و مارتین از این امر اعلام ناامیدی کرده‌اند و از میان همه چیز‌هایی که در سریال نمی‌بینیم، حضور نداشتن بانو استون‌هارت بیشتر از همه باعث ناراحتی طرفداران شده است.

داستان کتاب در واقع این‌گونه پیش می‌رود: کیتلین پس از این که در «ازدواج سرخ» (Red Wedding) به قتل می‌رسد، وقتی جسدش را the Brotherhood Without Banners پیدا می‌کنند،‌ او را به زندگی بازمی‌گردانند. این عمل برای کیتلین عواقب بدی دارد چون او حالا تقریبا توانایی حرف زدن را از دست داده و بدنش تجزیه و پوسیده شده. به کیتلین اسم بانو استون‌هارت داده می‌شود و او نقش رهبری گروه از هم پاشیده Brotherhood را برعهده گرفته و انتقامش را از افرادی که باعث و بانی سقوط او و خانواده‌اش شدند، می‌جوید. این موضوع روند داستان را بسیار هیجان‎انگیزتر کرده و شخصیت کیتلین را با پیچ و خم‌های تاریک جدیدی به تصویر می‌کشد؛ صورتی جدید از این شخصیت که حضورش در فیلم می‌توانست همان قدر نفس‌گیر باشد.

جورج آر. آر. مارتین: کاش لیدی استون‌هارت در سریال بود

از مارتین در مصاحبه‌ای با مجله Esquire China پرسیده شده که دوست داشت کدام شخصیت کتابش در سریال Game of Thrones حضور داشته باشد و او در جواب درباره همان شخصیتی صحبت کرده که طرفداران این سری خواهان دیدنش بودند.

در کتاب، شخصیت‌ها می‌توانند به زندگی بازگردادنده شوند. پس از این که کیتلین به عنوان بانو استون‌هارت به داستان برمی‌گردد، یک قاتل انتقام‌جو و سنگدل است. در کتاب ششم هم من هنوز راجع‌به او می‌نویسم. در سری کتاب‌های من، او شخصیت بسیار مهمیست و اگر ساخت سریال را من بر عهده داشتم، حتما او را در داستان سریال نگه می‌داشتم.

همان طور که مارتین گفته، استون‌هارت نقش بزرگی در کتاب ششم این مجموعه (کتاب The Winds of Winter) بازی می‌کند. در کتاب پنجم (A Dance with Dragons) داستان استون‌هارت ناتمام ماند و واضح است که نقش او در رهبری Brotherhood، نقشیست که مارتین قصد دارد بر روی آن مانور بیشتری دهد. به همین دلیل است که طرفداران این مجموعه این‌قدر از نبود این شخصیت در سریال Game of Thrones شاکی‌اند.

با این وجود، حتی بدون حضور بانو استون‌هارت در سریال، می‌توان با اطمینان گفت که فصل آخر سریال Game of Thrones حاوی صحنه‌های اکشن و جذاب بسیاری خواهد بود. از وایت واکرها گرفته تا وعده نبرد اژدها با اژدها، جزئیات بسیاری باقی مانده که این سریال باید در شش قسمت نهایی به تصویر بکشد.

در رابطه با آینده رمان‌های این مجموعه هم باید گفت که مارتین اعلام کرده که تنها هفت کتاب Game of Thrones خواهیم داشت. البته طرفداران این سری کتاب‌ها درخواست رمان‌های بیشتری کرده‌اند اما به نظر می‌آید که مارتین در اتمام کتاب ششم هم به مشکل برخورده است.

در نهایت ممکن است که بانو استون‌هارت هرگز در سریال حضور پیدا نکند. اما کسی چه می‌داند؟ شاید او را در آینده در اسپین‌-آفی ببینیم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جورج آر. آر. مارتین: کاش لیدی استون‌هارت در سریال بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...