آموزش ساخت گل نمدی با 4 روش متفاوت


نمد از جمله پارچه هایی است که به خاطر بافت خاصی که دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. به طوری که امروزه در بسیاری از صنایع و مشاغل وارد شده است. ساخت گل نمدی نیز به علت همین بافت رواج پیدا کرده است. آموزش ساخت گل نمدی در طرح های متفاوت و جذاب ساخت گل با نمد نیز مانند انواع گلسازی با پلاستیک، گلسازی...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

گل نمدی در طرح و رنگ های مختلفی تهیه و آماده می شود. اگر قصد دارید با آموزش ساخت گل نمدی در طرح های جذاب و زیبا آشنا شوید، لطفاً ما را تا پایان مطلب همراهی بفرمایید.

نمد از جمله پارچه هایی است که به خاطر بافت خاصی که دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. به طوری که امروزه در بسیاری از صنایع و مشاغل وارد شده است. ساخت گل نمدی نیز به علت همین بافت رواج پیدا کرده است.

آموزش ساخت گل نمدی در طرح های متفاوت و جذاب

ساخت گل با نمد نیز مانند انواع گلسازی با پلاستیک، گلسازی با فوم، گلسازی با پارچه و … قابل توجه است. نمد به خاطر انعطاف پذیری و شست و شوی راحت بسیار مورد اهمیت است. ضمن اینکه این بافت در طرح و رنگ های متنوع وجود دارد و دست مصرف کننده و تولید کننده را برای هر انتخابی باز گذاشته است. امروزه بسیاری از وسایل و اشیاء از جمله کیف، جامدادی، دکور، پادری و… از نمد ساخته شده اند. حتی برای خرید سیسمونی نیز نوع نمدی آن را پیشنهاد می کنند.

آموزش ساخت گل نمدی با 4 روش متفاوت



آموزش ساخت گل نمدی با 4 روش متفاوت

آموزش ساخت گل نمدی با 4 روش متفاوت


آموزش اول

برای ساخت گل رز نمدی از سه رنگ متفاوت آبی، قرمز و زرد استفاده کنید.

مطابق شکل برگ ها و گلبرگ ها را برش دهید. دور یک مداد، پارچه نمدی سبز رنگ بپیچید. گلبرگ ها را مانند شکل روی شاخه بچسبانید. برگ ها را بر روی هم قرار دهید و بدوزید.

آموزش ساخت گل نمدی با 4 روش متفاوت

آموزش دوم

برای ساخت این گل نمدی نیاز به چسب ندارید. از دو رنگ متفاوت استفاده کنید. پارچه نمدی را به صورت دایره در دو سایز کوچک و بزرگ برش دهید. حالا این گلبرگ ها را مطابق شکل، با نخ و سوزن به هم وصل کنید.

زمانی که دوخت تمام شد، کافی است نخ را بکشید تا گلبرگ ها جمع شوند. اگر گیره یا سنجاق ساده ای در دست دارید، می توانید این گل های نمدی را بر روی آن بچسبانید.

آموزش ساخت گل نمدی با 4 روش متفاوت

آموزش سوم

برای روش سوم گلسازی با نمد شما به یک نوع پارچه نیاز دارید. گلبرگ ها را مطابق شکل برش دهید و با نخ و سوزن به هم وصل کنید.

آموزش ساخت گل نمدی با 4 روش متفاوت

آموزش چهارم قطعه مستطیل شکلی را از پارچه نمد ببرید. دو طول مستطیل را در کنار هم قرار دهید. با چسب دو لبه را به هم بچسبانید.(مراقب باشید تمام پارچه به هم نچسبد) با قیچی مانند تصویر ۱، برش ایجاد کنید. مطابق تصویر ۲، پارچه برش زده را رول کنید.

آموزش ساخت گل نمدی با 4 روش متفاوت

آموزش پنجم برای ساخت گل نمدی بدین شکل کافی است ۸ دالبر مطابق شکل از پارچه در آورید. طرح ها را قیچی کنید و مطابق شکل یک تا کنید. ۴ عدد از طرح دالبری نیاز دارید. این طرح ها را مانند شکل، یکی زیر یکی رو قرار دهید. با وصل کردن ناحیه سوزن ته گردها، گل نمدی آماده می شود. برای تزیین گل می توانید از دکمه های رنگی در وسط گل استفاده کنید.

آموزش ساخت گل نمدی با 4 روش متفاوت

امیدواریم با آموزش ساخت گل نمدی به شما عزیزان توانسته باشیم ایده های لازم برای ساخت یک گل نمدی زیبا و دلخواه را به شما ارائه کنیم و بتوانید از این گل ساخته شده به عنوان دکور در منزل بهره ببرید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت لیر ترکیه به تومان، امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403