مهران مدیری از کدام مهمانان دورهمی خوشش می آمد!


مهران مدیری از کدام مهمانان دورهمی خوشش می آمد!

رامتین یکتا یا خوشش می آید یا نه، حد وسط هم ندارد! ...

رامتین یکتا

یا خوشش می آید یا نه، حد وسط هم ندارد!

مهران مدیری از کدام مهمانان دورهمی خوشش می آمد!

به گزارش «توریسم آنلاین»باید باور کنیم مهران مدیری شخصیت خیلی پیچیده ای ندارد. هر چه هست «رو»ست؛«پشت» نیست،حتی به نظر «میانه»هم نیست.

کارهای خیر در کارنامه اش کم نیست؛تهیه جهیزیه برای خانواده های کم بضاعت، کمک به همکاران در مواقع لزوم و...

مهمتر اما پایداری خانواده و وفاداری به آن است. نه مثل بعضی ها که تا به جایی می رسند فیلشان یاد دهلی نو می کند و به بی راه می روند،نیازی به نام بردن نیست حتما شما هم دست کم چند چهره مشهور عالم هنر ورزش را می شناسید که دنیای پس از شهرت آنها را از خانواده و اصلشان فرسنگ ها دور کرده و ...

بگذریم اینها که ربط زیادی به موضوع این نوشته ندارد هرچند بی ربط هم نیست!

*****

مهران مدیری در برخورد با مهمانان برنامه دورهمی هم مانند زندگی شخصی اش «رو» بود.یا از مهمانان برنامه یا خوشش می آمد یا نه؛مثلا مثل رامبد جوان نبود که با تمام مهمانان برنامه اش تقریبا به یک شکل برخورد کند.

کمی تیزبینی نیاز بود تا پس از گذشت مثلا 5 دقیقه از گقت و گو با مهمان برنامه اش بفهمیم نگاه خاص مهران مدیری به مهمان برنامه اش چگونه است.

مدیری البته به تمام مهمانانش احترام می گذاشت فقط به آنانی که دوستشان داشت بیشتر توجه می کرد،به آنان میدان می داد،بیبشتر سکوت می کرد تا آنها بیشتر حرف بزنند،با آنها شوخی می کرد،تمجیدیشان می کرد و.. هرآنچه گفته شد اما برای بعضی مهمانان نیز انجام نمی داد تا ناخواسته نشان دهد اگر به برنامه اش دعوت شده اند تنها به خاطر موقعیت آقا یا خانم مهمان بوده و یا دستور مسوولان صداوسیما بوده و نه خواسته قلبی مهران مدیری.

یادمان نمی رود که مدیری وقتی علی رضا شجاع نوری مهمان برنامه اش بود چقدر قربان صدقه او رفت!
محمدرضا علیمردانی،گوهر خیراندیش،بیتا فرهی،سعید راد،علی اوجی،نادر سلیمانی،سحر ذکریا،بیژن امکانیان،سروش جمشیدی و در نهایت عادل فردوس پور؛کمی رجوع به حافظه کافی است تا تفاوت برنامه هایی که مهمانانش را برشمردیم با سایر برنامه های دورهمی را لمس کنیم؛تفاوت برخورد مهران مدیری با آنها و سایرین.

نه شیفته مهران مدیری ام و نه او را بری از خطا و اشتباه می دانم. اما معتقدم مدیری به این زودی ها تکرار نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تلویزیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟