سریال Stand با اقتباس از کتاب استیون کینگ از شبکه CBS پخش می‌شود


سریال Stand با اقتباس از کتاب استیون کینگ از شبکه CBS پخش می‌شود

برای تماشای یک سریال جذاب دیگر آماده باشید، چون سریال Stand بر اساس یکی از کارهای نویسنده مشهور، «استیون کینگ» (Stephen KIng) ساخته خواهد شد که قرار است یک مینی سریال 10 ساعته از شبکه CBS باشد. استیون کینگ به عنوان نویسنده رمان های بلند معروفی مثل It، «در زیر گنبد» (Under The Dome)، «بی خوابی»...

برای تماشای یک سریال جذاب دیگر آماده باشید، چون سریال Stand بر اساس یکی از کارهای نویسنده مشهور، «استیون کینگ» (Stephen KIng) ساخته خواهد شد که قرار است یک مینی سریال 10 ساعته از شبکه CBS باشد.

استیون کینگ به عنوان نویسنده رمان های بلند معروفی مثل It، «در زیر گنبد» (Under The Dome)، «بی خوابی» (Insomnia) شناخته می شود. رمان «ایستادگی» (The Stand) با 1334 صفحه بلندترین رمان او شناخته می شود. قابل ذکر است که این کتاب قبلا توسط «میک گریس» (Mick Garris) در سال 1994 به صورت یک سریال کوتاه پخش شده بود. اکنون کارگردان فیلم The New Mutants، «جاش بون» (Josh Boone) و شبکه CBS تصمیم به بازسازی این رمان گرفته اند.

بون از سال 2014 به فکر ساخت این سریال بوده و اکنون شبکه CBS تصمیم گرفته که این سریال را با محدوده 10 ساعتی برای تماشای همگان، به نمایش بگذارد.

رمان The Stand چهارمین رمان استفن کینگ بود که در سال ۱۹۷۸ به بازار منتشر شد و در سال ۱۹۹۴ شبکه ABC مینی سریال آن را بر روی آنتن برد که بسیار هم مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. در ۲۰۱۴ بود که استفن کینگ از جاش بون برای کارگردانی مینی سریال پسا رستاخیزی جدید The Stand نام برده بود؛ قرار بود نویسندگی و کارگردانی اقتباس جدید رمان The Stand بر عهده جاش بون باشد و وی تصمیم داشت این رمان را به‌صورت چهار فیلم سینمایی بر روی پرده ببرد تا بتواند به تمامی جزئیات داستانی وفادار بماند که البته این همکاری به سرانجام نرسید و اکنون قرار است سریال Stand از شبکه CBS پخش شود.

بن افلک پیش از فیلم Batman قرار بود فیلمی از روی این رمان بسازد اما این اتفاق نیز رخ نداد. جدا از آن، این رمان بارها قرار بود توسط کارگردانان مختلف اقتباس شود اما هیچ کدام از این اقتباس‌ها به نتیجه نرسید. اکنون سازندگان فکر می کنند ساختن مینی سریال Stand بهتر از نساختن آن است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سریال Stand با اقتباس از کتاب استیون کینگ از شبکه CBS پخش می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت مالیاتی جدید برای کسبه