جینا رودریگز در لایو اکشن فیلم Carmen Sandiego حضور خواهد داشت


جینا رودریگز در لایو اکشن فیلم Carmen Sandiego حضور خواهد داشت

«کارمن سندیگو» (Carmen Sandiego) کجاست؟ نتفلیکس به تازگی اعلام کرده که لایو اکشن این فیلم را تولید می‌کند و بازیگر سریال Jane The Virgin، جینا رودریگز نیز در آن حضور خواهد داشت. این خبر تنها چند روز پس از این که نتفلیکس اعلام کرد سریال انیمیشنی Carmen Sandiego را نیز با صداپیشگی «جینا رودریگز» (Gina...

«کارمن سندیگو» (Carmen Sandiego) کجاست؟ نتفلیکس به تازگی اعلام کرده که لایو اکشن این فیلم را تولید می‌کند و بازیگر سریال Jane The Virgin، جینا رودریگز نیز در آن حضور خواهد داشت.

این خبر تنها چند روز پس از این که نتفلیکس اعلام کرد سریال انیمیشنی Carmen Sandiego را نیز با صداپیشگی «جینا رودریگز» (Gina Rodriguez) تولید می‌کند، پخش شد. انیمیشن این کار، بازیگر سریال Stranger Things، «فین ولفهارد» (Finn Wolfhard) را نیز به عنوان دستیار کارمن سندیگو خواهد داشت. این انیمیشن سریالی قرار است از سال 2019 پخش خود را آغاز کند.

جینا رودریگز، برنده جایزه گلدن گلب سال 2015، قرار نیست تنها شخصیتی در کت قرمز و کلاه سیاه را به تصویر بکشد. به گزارش Deadline، او قرار است تهیه‌کنندگی این کار را نیز بر عهده بگیرد. این فیلم هنوز نویسنده یا کارگردانی انتخاب نکرده است.

جینا رودریگز در لایو اکشن فیلم Carmen Sandiego حضور خواهد داشت

کارمن سندیگو از آن‌جا معروف شد که در سال 1985 یک بازی ویدیویی از آن منتشر شد. هدف این بازی آموزش جغرافیا به بچه‌ها بود. این مجموعه کم کم به آموزش زبان، ریاضی و درس‌های دیگر گسترش یافت و پس از آن فیلم‌ها و کتاب‌ها و انیمیشن‌های زیادی از آن ساخته شد. این بازی ویدیویی و پخش‌های سینمایی و تلویزیونی از کارمن سندیگو تاکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

انتخاب جینا رودریگز برای ایفای این نقش بسیار امری طبیعی بوده، او به عنوان صداپیشه نیز در انیمیشن این کار حضور خواهد داشت. همچنین در پشت صحنه هم به عنوان تهیه‌کننده این کار نقش خواهد داشت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جینا رودریگز در لایو اکشن فیلم Carmen Sandiego حضور خواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه