انیمه شات: قسمت بیست و سوم


انیمه شات: قسمت بیست و سوم

حدود شش ماه از آغاز کار انیمه شات گذشته است و با اولین قسمت از آن در فصل بهار با شما همراه هستیم و امیدواریم که از خواندن آن لذت ببرید. اخبار — (اشکان دولتی) اولین خبر انیمه شات این هفته مربوط به ساخته شدن فصل دوم انیمه Mob Psycho 100 است. این انیمه از مانگایی به...

حدود شش ماه از آغاز کار انیمه شات گذشته است و با اولین قسمت از آن در فصل بهار با شما همراه هستیم و امیدواریم که از خواندن آن لذت ببرید.

اخبار — (اشکان دولتی)

انیمه شات: قسمت بیست و سوم

اولین خبر انیمه شات این هفته مربوط به ساخته شدن فصل دوم انیمه Mob Psycho 100 است. این انیمه از مانگایی به همین نام اقتباس شده است که توسط «وان سنسی»، خالق مانگای One Punch Man، نوشته شده است. این مانگا از سال 2012 تا اواخر 2017 منتشر شده است و با سبک بسیار خاص خودش توانست موفقیت‌های زیادی کسب کند. همچنین یک مانگا اسپین آف نیز برای آن تایید شده که Reigen نام دارد. خبر خوب این است که عوامل فصل قبل وظیفه ساخت فصل دوم را برعهده دارند.

انیمه شات: قسمت بیست و سوم

بازی‌های موبایلی طرفداران زیادی دارند و در چند ماه گذشته بارها شاهد این بودیم که ساخت چندین انیمه از روی چنین عناوینی تایید شده است. حالا خبر از ساخته شدن سه انیمه با اقتباس از باز‌ی‌های موبایلی داریم. اولین انیمه Renai Bakumatsu Kareshi نام دارد که شخصت اصلی آن زنی است که پس از ملاقات با مردی که یک ساعت جیبی عجیب دارد، در زمان به گذشته فرستاده می‌شود و در تلاش است تا راه خود را برای بازگشت به دوران خود پیدا کند. دومین انیمه Senjuushi نام دارد که داستان آن در آینده جریان دارد و پس از یک جنگ هسته‌ای جهان توسط یک امپراطوری اداره می‌شود که داشتن هر نوع اسلحه‌ای در آن جرم سنگینی محسوب می‌شود ولی گروهی به نام نیروهای مقاومت در تلاش برای براندازی امپراطوری هستند. Million Arthur یکی سری بازی موبایلی است که توسط شرکت اسکوئر انیکس ساخته شده و از جدیدترین نسخه آن یک انیمه اقتباس می‌شود. پیش از این نیز یک انیمه به نام Kairikusei Million Arthur از دیگر نسخه‌های این مجموعه اقتباس شده بود.

انیمه شات: قسمت بیست و سوم

ساخت یک انیمه اورجینال (انیمه‌هایی که از روی مانگا اقتباس نمی‌شوند) به نام Tenrou: Sirius the Jeager تایید شده است که در تابستان سال جاری پخش خواهد شد. داستان انیمه در 1930 جریان دارد و گروهی به نام Jeagers در توکیو ظاهر شده‌اند. این افراد کیف ابزار موسیقی با خود حمل می‌کنند و شکارچی خون آشام محسوب می‌شوند. یکی از افراد این گروه که به گرگینه معروف است، روستای محل زندگیش توسط خون آشام‌ها نابود شده و حال به دنبال انتقام است.

انیمه شات: قسمت بیست و سوم

خبر خوبی برای طرفداران سری انیمه هنر شمشیر زنی آنلاین داریم و تاریخ پخش فصل سوم آن تایید شده است. استودیو A-1 Pictures تایید کرده است که انیمه Sword Art Online: Alicization در پاییز شروع به پخش و داستان کیریتو را در حالی دنبال می‌کند که در یک جنگل بسیار بزرگ بیدار شده و از همه چیز بی‌خبر است. او با پسر جوانی روبه رو می‌شود که کیریتو را می‌شناسد ولی این پسر یک NPC هست ولی با این وجود عمق احساسات او با یک انسان برابری می‌کند. در سفری که این دو شروع کرده‌اند کیریتو یکی از خاطرات کودکی خود که هیچگاه نباید فراموش می‌کرد را به یاد می‌آورد.

انیمه شات: قسمت بیست و سوم

نمایشگاه AnimeJapan چند روزی است که شروع شده و ساخت انیمه‌ای از روی مانگای Tonari no Kyuuketsuki-san یا «خانم خون آشام که در محله من زندگی می کند» (Ms. vampire who lives in my neighborhood) تایید شده است. Tonari no Kyuuketsuki-san یک اثر کمدی مدرن خون آشامی است و حول یک دختر دبیرستانی به نام آکاری جریان دارد. آکاری در یک جنگل گم می‌شود و سوفی که یک خون آشام است، او را نجات می‌دهد. آکاری کمی از سوفی خوشش می‌آید ولی سوفی ترجیح می‌دهد تنها باشد.

انیمه شات: قسمت بیست و سوم

در ادامه قصد دارم خبر از ساخت چند انیمه و یک فیلم لایو اکشن را در کنار هم به شما بدهم. اول به سراغ فیلم لایو اکشن درام Sachiiro no One Room خواهیم رفت که از روی مانگایی به همین نام اقتباس می‌شود. این فیلم داستان یک دختر و کسی از که او را دزدیده است را روایت می‌کند. آدم ربا داستان ما مشکلاتی که دختر در زندگی قبلی خود داشت برطرف می‌کند که باعث می‌شود زندگی کمی برای او لذت بخش شود و به همین دلیل دختر تصمیم می‌گیرد روزی با آدم ربا خود ازدواج کند. انیمه اورجینال دیگری تایید شده است که Blackfox نام دارد و Studio 3Hz ساخته می‌شود و عوامل آن همگی تجربه بالایی دارند، پس می‌شود انتظار اثری حداقل خوب را داشت. دو انیمه دیگر باقی مانده است که اولی دنباله سری Kaijū Girls است و Kaijū Girls Black نام داردو دومین انیمه نیز Hi Score Girl نام دارد که توسط استودیو J.C. Staff از روی مانگایی به همین نام اقتباس می‌شود.

انیمه شات: قسمت بیست و سوم

برندگان مراسم annual Japanese manga award مشخص شده و لیست ده مانگای برتر در سال گذشته را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

1. Beastars به وسیله Paru Itagaki
2. Warera Contactee به وسیله Rui Morita
3. Nagi no Oitoma به وسیله Misato Konari
4. Dungeon Meshi به وسیله Ryoko Kui
5. Fumetsu no Anata e به وسیله Yoshitoki Ooima
6. Runway de Waratte به وسیله Kotoba Inoya
7. Tongari Boushi no Atelier به وسیله Kamome Shirahama
8. Made in Abyss به وسیله Akihito Tsukushi
9. Eizouken ni wa Te wo Dasu na! به وسیله Sumito Oowara
10. Eiga Daisuki Pompo-san به وسیله Ningen Plamo

معرفی انیمه — (اشکان دولتی)

برای انیمه شات این هفته قصد دارم به سراغ اثری بروم که چند ماه قبل قولش را به یکی از خوانندگان عزیز داده بودم ولی فرصت نشده بود تا انیمه را تماشا و در نتیجه معرفی کنم. ابتدا یک سری اطلاعات پایه باید از انیمه Made in Abyss را در اختیار شما قرار دهم. این انیمه بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده است که توسط «آکیهیتو سوکوشی» (Akihito Tsukushi) نوشته شده و کارگردان انیمه «ماسایوکی کوجیما» (Masayuki Kojima) نام دارد. Made in Abyss را می‌شد بهترین اثر و شاهکار ماسایوکی کوجیما دانست، اما او انیمه‌ای همچون Monster را کارگردانی کرده است که همه می‌دانیم یکی از بهترین آثار تاریخ است. احتمالا Made in Abyss جدیدترین انیمه‌ای است که تاکنون معرفی کرده‌ام، چون در فصل پاییز 2017 پخش شده بود و خبر خوب این است که فصل دوم آن نیز در دست ساخت قرار دارد.

انیمه شات: قسمت بیست و سوم

داستان Made in Abyss در مورد دختر یتیمی به اسم ریکو است، که در شهر کوچکی به اسم Ōsu زندگی می کند . آرزوی ریکو این است که همانند مادرش به یک کاوشگر غار تبدیل شود، اما یک مشکل کوچیک دارد چون اجازه رفتن با غارهای پایین‌تر که خطرناک‌تر هستند را ندارد. او یک روز حین کاوش و جستو جوی یک غار یک سپر روبات مانند (یا یک روبات پسر مانند) به نام رگو را پیدا می‌کند که گذشته‌اش را فراموش کرده است. این دو با هم پا به دنیایی پر از غارها و چاله هایی عظیم به نام Abyss می‌گذارد، کسی از اینکه یک غار و یا چاله چقدر عمیق می باشد با خبر نیست و گفته می‌شود که در این غارها موجوداتی اسرارآمیز که برای انسان های امروزی ناشناخته اند زندگی می کنند. این دو با هم آثار هنری و بقایای تمدن‌های دور را کشف می‌کنند و می‌فهمد آن‌ها توسط یک بیماری کشنده که سریع فراگیر شد به نام نفرین Abyss کشته شده‌اند.

انیمه شات: قسمت بیست و سوم

قبل از هر چیزی باید بگویم که فریب ظاهر زیبا و طراحی عکس‌های انیمه را نخورید، چون Made in Abyss دارای رده سنی +17 است و فضایی تاریک دارد. آثار زیادی هستند که قصد دارند با صحنه‌های سیاه و خشونت زیادی که نیازی به آن‌ها نیست یا شخصیت منفی سادیست، نشان دهند که محتوای بزرگسالانه دارند که می‌توان آن را تنها ظاهر سازی دانست، ولی می‌توانید اطمینان حاصی کنید کنید که چین مواردی در Made in Abyss به هیچ وجه ظاهرسازی نیست. شاید چون شخصیت‌های انیمه بچه هستند ارتباط برقرار کردن با کمی سخت باشد ولی Made in Abyss در این زمینه عالی عمل می‌کند و تنها پس از چند قسمت ابتدایی خود را اسیر شخصیت‌های پیدا خواهید کرد. قبل از تمام کردن این معرفی باید به موسیقی متن Made in Abyss نیز اشاره کنم که بسیار زیبا هست و توسط «کوین پنکین» (Kevin Penkin) ساخته شده است. توضیح دادن در مورد موسیقی بی‌معنی است، وقتی که خودتان می‌توانید به آن از طریق بخش سانگ شات گوش کنید.

بیوگرافی — (سامرند قهرمانی)

بیوگرافی یوشیهیرو توگاشی

یوشیهیرو توگاشی متولد 27 آپریل 1966، طراح مانگای ژاپنی است. وی در سنی بسیار پایین دست به کار طراحی مانگا زده و زمانی که در دانشگاه بود، شرکت چاپ Shueisha متوجه استعداد بی‌نظیر وی شد. در سه دهه اخیر توگاشی مانگای بی‌نظیر و جذابی را در ژانرهای مختلف منتشر کرده است؛ بیشتر معروفیت وی به خاطر نوشتن و طراحی دو مانگای YuYu Hakusho و Hunter × Hunter است که هر دو از مجله هفتگی شونن جامپ منتشر می‌شوند.

انیمه شات: قسمت بیست و سوم

توگاشی در شهر شینجو در استان یاماگاتا ژاپن به دنیا آمد. او کار طراحی مانگا را از سال‌های اول و دوم دبستان شروع کرد. در دبیرستان نیز وی عضو کلوب Fine-Arts بود. توگاشی به دانشگاه یاماگاتا رفته به امید آن که به معلمی تبدیل شود و بتواند درس بدهد. زمانی که در دانشگاه بود، تعدادی از کارهایش را به مجله هفتگی یانگ جامپ سپرد که آن نیز از زیر مجموعه‌های شرکت Shueisha بود. در سال 1986 و در سن 20 سالگی، او مانگایی به نام Buttobi Straight نوشت که برایش جایزه Tezuka را به ارمغان آورد؛ یکی از معتبرترین جوایزی که به طراحان تازه کار در ژاپن اهدا می‌شود. در مجله Hop Step Award Selection که توسط شرکت Shueisha به چاپ رسیده بود، نام مانگای Jura no Mizuki ذکر شده بود که یکی دیگر از آثار توگاشی و در سال 1988 به چاپ رسیده است. بعد از منصرف شدن از هدفش که تدریس بود، ویراستاری از مجله هفتگی شونن جامپ با او تماس گرفت و خواست که به توکیو نقل مکان کند.

اولین کار توگاشی برای شرکت Shueisha مانگای Ōkami Nante Kowakunai!! بود که مجموعه‌ای از مانگاهایی کمدی با داستانی کوتاه است. تعدادی از این داستان‌ها نیز توسط مجله هفتگی شونن جامپ در سال 1989 منتشر شدند. بین سال‌های 1989 و 1990 توگاشی مانگایی تحت نام Ten de Shōwaru Cupid منتشر کرد که مانگایی 4 جلدی در ژانر رومنس است و داستان پسری را روایت می‌کند که عاشق دختر یک شیطان می‌شود. در سال 1990، توگاشی مانگای جدیدی را طراحی کرد که YuYu Hakusho نام داشت و باعث معروفیت وی شد. این اثر را وی بر اساس علاقه‌اش به فیلم‌های ترسناک طراحی کرده و داستان آن در مورد پسری است که کشته شده و به عنوان کاراگاه دنیای زیرین دوباره به زندگی بازگردانده شده است! این مانگا که 175 چپتر است، از سال 1990 تا 1994 در دست چاپ بوده که از موفقیت‌هایش می‌توان به فروختن 50 میلیون کپی در سراسر جهان، کسب جایزه Shogakukan Manga در سال 1994 و همچنین اقتباس انیمه‌ای از روی آن، اشاره کرد. در سال 1995، توگاشی مانگای Level-E را طراحی کرد که اثری کمدی در ژانر علمی-تخیلی بود. این مانگا که اثری سه جلدی بود، از سال 1995 تا 1997 در مجله هفتگی شونن جامپ منتشر شد. در سال 2011 یک اقتباس انیمه‌ای نیز از روی مانگای Level-E ساخته شد.

انیمه شات: قسمت بیست و سوم

مانگای بعدی وی، اثری در ژانر اکشن و ماجراجویی بود که Hunter × Hunter نام گرفت و از سال 1998 شروع به چاپ کرد. این مانگا داستان پسر جوانی به نام گون فریکس (Gon Freecss) را به تصویر می‌کشد که راهی سفری برای پیدا کردن پدرش می‌شود که یک هانتر (گروهی از افراد که قوی هستند و آموزش‌های خاصی را طی کرده‌اند) است، می‌شود. این مانگا از نظر فروش نیز عالی است 20 جلد اول آن 55 میلیون کپی در ماه آگوست سال 2011 فقط در ژان فروخته شد. در سال 2008 و در رتبه بندی طراحان مانگا محبوب که توسط شرکت Oricon برگذار شد، وی رتبه پنجم را همراه طراح مانگای وان پیس یعنی ایچیرو اودا (Eiichiro Oda) کسب کرد.

جدیدترین اثر وی، مانگای دو چپتری Akuten Wars بود که در سال 2017 آن را نوشت و کار طراحی‌اش بر عهده هاچی میزونو (Hachi Mizuno) بود و در شماره‌های سپتامبر و نوامبر مجله Grand Jump Premium منتشر شد.

تاپ تن

برای تاپ تن ان خفته تصمیم گرفتیم به جای کلمات با تصاویر شما را سرگرم کنیم و برای همین یک تاپ تن ویدئویی که 10 مبارزه برتر انیمه‌ای (گزینه‌های زیادی وجود دارد ولی فعلا باید به همین ده تا بسنده کرد) را شامل می‌شود برای شما قرار دهیم و امیدواریم از تماشا آن لذت ببرید.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
انیمه شات: قسمت بیست و سوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال