بازی God of War پر از ایسترگ اگ و رازهای مختلف خواهد بود


بازی God of War پر از ایسترگ اگ و رازهای مختلف خواهد بود

بازی God of War در کمتر از یک ماه دیگر منتشر خواهد شد و استودیو سانتا مونیکا، به طور پیوسته اطلاعاتی از بازی منتشر می‌کند تا هایپ طرفداران بیشتر شود. این بازی که نسبت به قبل تغییرات زیادی کرده است به یک بازی اکشن نقش‌آفرینی تبدیل شده که بازیکنان را دعوت می‌کند در محیط بسیار بزرگش به گشت و گذار...

بازی God of War در کمتر از یک ماه دیگر منتشر خواهد شد و استودیو سانتا مونیکا، به طور پیوسته اطلاعاتی از بازی منتشر می‌کند تا هایپ طرفداران بیشتر شود.

این بازی که نسبت به قبل تغییرات زیادی کرده است به یک بازی اکشن نقش‌آفرینی تبدیل شده که بازیکنان را دعوت می‌کند در محیط بسیار بزرگش به گشت و گذار بپردازند تا اینگونه به آیتم‌های خاص و کمیابی دست پیدا کنند. البته این گشت و گذار در بازی نتیجه دیگری نیز خواهد داشت و بنابر جدیدترین اطلاعات منتشر شده، بازی God of War پر از رازهای مختلف و ایسترگ اگ خواهد بود.

کارگردان بازی God of War، کوری بارلوگ، در مصاحبه‌ای که با سایت PlayStation Blog داشت عنوان کرد که تصمیم گرفت است جدیدترین عنوان خود را پر از ایسترگ کند!

در این موارد من مثل دیوانه‌ها کار می‌کنم. در بازی رازهای و اشارات مختلف در همه جا دیده می‌شود، واقعا در همه جا وجود دارند. چیزی که من دوست دارم این است بازیکنان چند سال بعد بگویند، «این را می‌دانستی؟». این اتفاق عالی و بسیار خوب به نظر می‌رسد. در بازی پیچیدگی زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کرده و همه چیز را در آن مخفی کنید و باید بگویم که بعضی از موضوعات بسیار عمیق پنهان شده‌اند.

در روهای گذشته یک تریلر از بازی و اطلاعاتی در مورد درجه سختی بازی منتشر شده است و همانطور که در بالا نیز ذکر شد، بازی God of War نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است که عوض شدن زاویه دوربین،ارتقا قدرت‌های کرتوس، سطح‌بندی شدن دشمنان، از جمله آن‌هاست. همچنین نیاز است برای پیدا کردن وسایل جدید در محیط به گشت و گذار بپردازید و این کار در پیشروی شما در داستان بسیار اهمیت دارد.

بازی God of War در تاریخ 20 آپریل 2018 (31 فروردین 1397) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی God of War پر از ایسترگ اگ و رازهای مختلف خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه