مرکز تماس 09629 افتتاح شد


مرکز تماس 09629 افتتاح شد

مرکز تماس سامانه ملی سفر 09629 به‌منظور فراهم آوردن رفاه حال بیش از پیش گردشگران نوروزی، با حضور مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی افتتاح شد.

مرکز تماس 09629 افتتاح شد

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این مرکز امروز یکشنبه 27 اسفند و در آستانه فرارسیدن تعطیلات نوروز 97 و با هدف پاسخ‌گویی هرچه بهتر به نیازهای اطلاعاتی مسافران و گردشگران در زمینه جاذبه‌های گردشگری، اماکن اقامتی و پذیرایی، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی، آب و هوا، اطلاعات راه‌ها، پمپ بنزین، مراکز خدمات رفاهی بین راهی، بیمارستان‌ها، مراکز خدمات درمانی و امداد خودرو، افتتاح شد.

رامین افشاری، مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در این مراسم ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات بِروزشده سامانه ملی سفر، با نیروهای این سامانه که در نوروز 97 تعداد آنان به 18 نفر رسیده است، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

او از کارشناسان پاسخگوی سامانه که به‌صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات به مسافران می‌پردازند، خواست تا در پاسخگویی به پرسش‌های گردشگران نوروزی، صبور باشند و با حفظ آرامش و متانت به راهنمایی دقیق و اصولی آنان بپردازند.

سامانه ملی سفر هم‌اکنون در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن سراسری 09629 و وب سایتwww.09629.ir اطلاعات مورد نیاز مخاطبان را در اختیار آنان قرار می‌دهد و با طراحی اپلیکیشن 09629 شکایات، انتقادات و پیشنهادهای گردشگران را به ثبت می‌رساند.

هم‌وطنان می‌توانند برای نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه‌های اندروید و IOS از طریق لینک app.ichto.ir اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!