رابرت داونی جونیور هنوز به ساخت فیلم Sherlock Holmes 3 فکر می‌کند


رابرت داونی جونیور هنوز به ساخت فیلم Sherlock Holmes 3 فکر می‌کند

بازیگر نقش Iron Man، «رابرت داونی جونیور» (Robert Dawney Junior)، در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly گفته که ادامه دادن ساخت مجموعه شرلوک کاملا واضح است. از راربرت داونی جونیور پرسیده شد که برنامه بعدی پس از فیلم‌های موفق «انتقام جویان 4» (Avengers 4) و «انتقام جویان جنگ بی‌نهایت» Avengers: Infinity...

بازیگر نقش Iron Man، «رابرت داونی جونیور» (Robert Dawney Junior)، در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly گفته که ادامه دادن ساخت مجموعه شرلوک کاملا واضح است.

از راربرت داونی جونیور پرسیده شد که برنامه بعدی پس از فیلم‌های موفق «انتقام جویان 4» (Avengers 4) و «انتقام جویان جنگ بی‌نهایت» Avengers: Infinity War) استودیو مارول چیست و داونی جونیور که همیشه به دنبال کارهای جدید است در جواب گفت:

اول از همه باید بگویم که کار بر روی پروژه «سفرهای دکتر دولیتل» (The Voyage Of Doctor Doolittle) همچنان ادامه دارد اما من تصمیم گرفتم که 40 چالش مختلف را بپذیرم، مثلا با لهجه ولزی صحبت کنم. کاری که خود مردم ولز می‌گویند بسیار سخت است.

هم‌چنین برنامه‌های دیگری هم در دست بررسی هستند. ما به دنبال ساخت شرلوک هولمز بعدی هستیم. می‌خواهیم که سریال «پری میسن» (Perry Mason) را بازگردانیم و من همچنان می‌خواهم ساخت فیلم «پینوکیو» (Pinocchio) را ادامه بدهم.

این بازیگر به همراه همسرش «سوزان داونی» (Susan Dawney) و «دیوید گامبینو» (David Gambino) جزئی از تیم Dawney Production است. علارغم تاریخچه کاری او با استودیو مارول، داونی بسیار به بازی در نقش «ژپتو» (Geppetto) در لایو- اکشن اقتباسی پینوکیو متعهد بوده است همچنین دنباله فیلم Sherlock Holmes به نظر برای وارنر بروز در اولویت قرار دارد با این که تیم داونی در اواخر سال 2016 با این کمپانی قطع رابطه کرد.

رابرت داونی جونیور در سال ۲۰۰۹ در فیلم Sherlock Holmes و در سال ۲۰۱۱ در دنباله آن به نام «شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها» (Sherlock Holmes: A Game of Shadows) بازی کرد. هر دو فیلم بیش از نیم میلیون دلار فروش داشتند.

«لیونل ویگرام» (Lionel Wigram)، تولیدکننده مجموعه شرلوک، در سال 2015 گفته بود که:

«جود لا» (Jude Law) و داونی هر دو بسیار بسیار برای بازی دوباره در این کار خوشحالند و می‌گویند بسیار هیجان‌زده‌اند تا سومین فیلم از این سری را به عنوان بهترین ببینند.

کمپانی برادران وارنر همراه با شریکان تجاری خود گروهی از نویسندگان را برای نوشتن داستان و فیلمنامه فیلم Sherlock Holmes 3 استخدام کرده‌اند. این تیم پنج نفره شامل نویسندگانی چون «جنوا رابرتسون-دروت» (Geneva Dwart-Robertson)، نویسنده فیلم جدید «توم ریدر» (Tomb Raider)، «کیرن فیتزجرالد» (Kiern Fitzgerald)، نویسنده فیلم «اسنودن» (Snowden)، «جاستین مالن» (Justin Malen)، نویسنده فیلم Baywatch، «نیکول پرلمن» (Nicole Perlman)، نویسنده فیلم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) و «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) و «گری ویتا» (Gary Whitta)، نویسنده فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story) می‌شود.

رابرات داونی جونیور قرار است در فیلم انتقام جویان جنگ بی‌نهایت و فیلم بدون نام انتقام جویان 4 بازی کند. جنگ بی‌نهایت قرار است در 27 اوریل برابر با 7 اردیبهشت 1397 و پس از آن انتقام جویان 4 در 3 مه 2019 برابر با 13 اردیبهشت 1398 اکران شوند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
رابرت داونی جونیور هنوز به ساخت فیلم Sherlock Holmes 3 فکر می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل