کسب 3 مدال توسط موی تای کاران دختر قم در مسابقات قهرمانی کشور


کسب 3 مدال توسط موی تای کاران دختر قم در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از کسب 3 مدال موی تای کاران دختر قم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

کسب 3 مدال توسط موی تای کاران دختر قم در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش فانوس، جواد محمد زاده اظهار داشت: دختران رزمی کار قم در مسابقات رزمی موی تای قهرمانی کشور در کرمان نمایش قابل قبولی داشتند اما دست آن‌ها از کسب طلا کوتاه ماند و در عین شایستگی نتوانستند به مدال طلا برسند اما ۳ مدال نقره و برنز کسب کردند.

وی افزود: در این رقابت‌ها، سه شنبه شب در کرمان فاطمه فروزنده نماینده قم در فینال وزن منهای ۶۷ کیلوگرم برابر حریفی از کرمانشاه شکست خورد و صاحب نشان نقره شد در حالی شایسته کسب مدال طلا بود و این ورزشکار در حالی مدال نقره کسب کرد که یکی از بانوان فعال ورزش قم در عرصه هنرهای رزمی به شمار می‌رود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: سحر زارعی سینا فایتر وزن منهای ۵۴ کیلو گرم که از رزمی کاران موفق قم به شمار می‌رود باز هم موفق به کسب مدال شد با این حال وی در شرایطی که می‌توانست طلایی شود در فینال مسابقه را به ملی پوش موی تای و در شرایطی که داوری نیز بر این نتیجه بی اثر نبود واگذار کرد.

محمدزاده بیان داشت: معصومه ترابی دیگر نماینده قم در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم صاحب نشان برنز شد البته ترابی بدشانس بود که در نیمه نهایی به حریفی ملی پوش و درجه اول برخورد کرد و مسابقه‌ای که در فینال باید انجام می‌شد به نیمه نهایی کشیده شد و سهم ترابی برنز بود.

وی عنوان کرد: علاوه بر این ۳ رزمی کار، فاطمه سلیمانی در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم، مریم داور پناه در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم و ستاره عبدی در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم دیگر فایترهای قمی در کرمان بودند که به مدال نرسیدند و مربی و سرپرست این تیم سمانه سلیمانی از مربیان فعال رزمی زنان در قم بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم همچنین از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه مربیان، ورزشکاران و مدیران باشگاه‌های ورزشی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی رایگان امروز سه‌شنبه ۸ اسفند از ساعت ۱۵ در فرهنگسرای جوان قم برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج