فراری SF71H رونمایی شد


فرمول یک ایران – فراری از اسب سرکش خود برای فصل 2018 فرمول یک رونمایی کرد، فراری SF71H، ماشینی که امیدی تازه برای قهرمانی تیم فراری در فرمول یک است. در نگاه اول رنگ قرمز فراری خیلی به چشم می آید، رنگی که امسال قسمت های بیشتری از ماشین را فرا گرفته است، در قسمت های پایینی هم خط هایی طوسی را مشاهده می کنید. هالو نیز به رنگ قرمز در آمده...

فرمول یک ایران – فراری از اسب سرکش خود برای فصل 2018 فرمول یک رونمایی کرد، فراری SF71H، ماشینی که امیدی تازه برای قهرمانی تیم فراری در فرمول یک است.

در نگاه اول رنگ قرمز فراری خیلی به چشم می آید، رنگی که امسال قسمت های بیشتری از ماشین را فرا گرفته است، در قسمت های پایینی هم خط هایی طوسی را مشاهده می کنید. هالو نیز به رنگ قرمز در آمده است تا با طراحی فراری هماهنگ باشد.

فراری SF71H رونمایی شدفراری SF71H رونمایی شد

ماشین جدید طول بیشتری دارد و پیشرفت هایی در آئرودینامیک و بروزرسانی هایی در سیستم تعلیق مشاهده می شود.

مسئولین فراری بیان کردند:

در مقایسه با فراری SF70H فصل 2017 ویل بیس ماشین تغییر کمی کرده است و کناره هم به همراه سیستم خنک سازی عوض تغییر داشته است.

سیستم تعلیق در هنگام تست میله های فشاری در جلو و کششی در عقب دستخوش تغییراتی شده است. طراحی آن بر اساس تجربه های استفاده از لاستیک پهن تر در فصل گذشته بروزرسانی شده است.

#gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

مائوریتزیو آریوابنه می گوید که رونمایی از ماشین جدید برای او لحظه ای احساسی بوده است.

آریوابنه در هنگام رونمایی گفت:

این چیزی است که برای من خیلی خاص است. هر بار که فراری جدیدی می بینید یک احساس خاصی به شما دست می دهد.

وقتی به ماشین نگاه می کنم به این بچه ها (خدمه) فکر می کنم. همه آن ها ایستاده اند در حالی که به برند احترام می گذارند، به شرکتی که در آن کار می کنند، به این ماشین. به تلاش آن ها و همکارانشان فکر می کنم که قطعه به قطعه این ماشین را ساخته اند. با عشق، با تعهد و تلاش بسیار.

آن ها تحقیق می کردند، به توسعه می پرداختند و به هر جزئیاتی اهمیت می دادند. کاری که به روی شاسی و آئرودینامیک انجام دادند و دیگر بخش های ماشین. این کارها هوشمندانه بوده و همه با دست صورت گرفته اند.

این ها چیزهایی هستند که کار این بچه ها در مارانلو را خاص می کنند. اینکه می دانیم در حال ساخت یک فراری هستیم مسئله ای است که باعث می شود به خود افتخار کنیم. چیز خاصی است چون ماشین این جا ساخته شده است، در کارخانه ما ساخته شده است، در ایتالیا ساخته شده است. قسمتی از این کشور است و این احساسی است که هر بار که برای دیدن ماشین می روم دارم.

#gallery-4 { margin: auto; } #gallery-4 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-4 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-4 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

سباستین فتل نیز در همایش رونمایی حضور داشت و صحبت کرد:

اینکه الان اینجا ایستاده ایم برای همه ما خاص است. نمی توانیم برای بیرون بردن ماشین بیشتر از این صبر کنیم و ببینیم که چگونه رفتار می کند.

من درباره طراحی ماشین با آن ها صحبت کرده ام و واقعا تاثیر گذار است. جادوی واقعی پشت آن چیزی که شما می بینید اتفاق می افتد. ولی هر جزئیاتی حتی اگر کوچک باشد مهم است، هر قسمت می تواند تفاوت ایجاد کند.

سباستین فتل تا به حال فقط فرصت این را داشته است که در ماشین بنشیند ولی او در همین مدت کم متوجه تغییراتی شده است.

او ادامه داد:

جای قرارگیری راحتی داشتیم پس مشکلی نبود. جزئیات مشخصا هر ساله تغییر می کنند. با توجه به این که قوانین تغییر نکرده اند شاسی هم خیلی تفاوت ندارد. ولی همیشه صندلی ما کمی تغییر می کند، مهم راحت بودن است که مشکلی نداشتم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی بهاره رهنما از اکسسوری عجیب ولی شیک صورتش/ خیلی شبیه عینکه ولی شیشه نداره!+عکس