همایش منطقه ای دستاوردهای نوین شبکه های هوشمند الکتریکی در سقز برگزار شد


همایش منطقه ای دستاوردهای نوین شبکه های هوشمند الکتریکی در سقز برگزار شد

سنندج - ایرنا - اولین همایش منطقه ای دستاوردهای نوین و افق های روشن شبکه های هوشمند الکتریکی در دانشگاه آزاد اسلامی سقز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از مجموع مقاله های رسیده به دبیرخانه این همایش 41 مقاله مورد تایید نهایی قرار گرفت که از این تعداد 9 مقاله به صورت سخنرانی و 11 مقاله به صورت پوستر ارائه شد.
شهر هوشمند و اینترنت اشیاء، حمل و نقل و وسایل نقلیه الکتریکی، سیستم های مخابراتی و فناوری اطلاعات، نقش شبکه های هوشمند در مدیریت خطا، امنیت فیزیکی و سایبری شبکه های هوشمند و استانداردها و پروتکل های شبکه های هوشمند از جمله محورهای این همایش بود.
در این برنامه علمی ناصح حسن زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد ابهر و دارا رحمتی عضو هیات علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی (IPM) پیرامون دستاوردهای نوین و افق های روشن شبکه های هوشمند الکتریکی به ایراد سخن پرداختند.
مزایا و معایب شبکه های هوشمند الکترونیکی در راستای هدایت به سوی شهرهای هوشمند، نقش آن در ایجاد ارزش افزوده اقتصادی و کاهش مشکلات زیست محیطیو معیارهای شهر هوشمند در جهت بالا بردن کیفیت زندگی از دیگر مقاله هایی بود که در این همایش منطقه ای ارائه شد.
این همایش به همت فرمانداری و شورا و شهرداری سقز، دانشگاه آزاد اسلامی سنندج و سقز، سازمان نظام مهندسی ساختمان، شرکت توزیع برق کردستان، دانشگاه کردستان و مرکز و شرکت تحقیقات مخابرات ایران برگزار شد.
شهرستان سقز با 226 هزار نفر جمعیت در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/ 3020

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!