مهم‌ترین ترندهای لباس 2018


کارشناسان و طراحان مد و زیبایی، با پیش بینی ترندهای سال جدید سعی در معرفی بهترین ترندهای لباس برای افراد شیک پوش دارند. نتیجه بررسی ها از دنیای مد نشان دهنده آن است که سال جدید همراه با ویژگی های رنگی بیشتری خواهد بود. این ویژگی های رنگی در طراحی لباس و سبک لباس پوشیدن به طور خاص تاثیرگذار است. با گذشت جند صباحی از سال 2018 ، معرفی ترندهای...

کارشناسان و طراحان مد و زیبایی، با پیش بینی ترندهای سال جدید سعی در معرفی بهترین ترندهای لباس برای افراد شیک پوش دارند. نتیجه بررسی ها از دنیای مد نشان دهنده آن است که سال جدید همراه با ویژگی های رنگی بیشتری خواهد بود. این ویژگی های رنگی در طراحی لباس و سبک لباس پوشیدن به طور خاص تاثیرگذار است. با گذشت جند صباحی از سال 2018 ، معرفی ترندهای لباس کار چندان دشواری نیست. کافیست به مجلات مد و طراحی لباس نگاهی داشته باشیم تا با ترندهای برتر امسال آشنا شویم. در سال 2018 ترند رنگ ها بیشتر دیده می شود. با ترندهای لباس 2018 در ادامه بیشتر آشنا می شویم.

سبک لباس پوشیدن، امری شخصی است که به طور کامل با مد در ارتباط نیست. برخی از سبک های طراحی در منطقه ای خاص و در دوره مشخصی، بیشترین کاربرد را دارند و برخی از سبک ها مناسب همه دوره ها هستند. سبک لباس پوشیدن علاوه بر مد، وابسته به سبک و استایل هر فرد است و می تواند کاملا در تضاد با علاقه عمومی باشد. بدیهی است افراد شیک پوش نهایت دقت را در انتخاب لباس از بین ترندهای جدید انجام می دهند و سبک خاصی را دنبال می کنند. در این مطلب” ببر و بدوز“جدیدترین ترندهای لباس 2018 را برای علاقه مندان معرفی می کند. طبیعی است که معرفی این ترند ها به معنی رها کردن ترندهای قبلی نیست ولی می تواند ایده های خوبی را در بر داشته باشد.

مهم‌ترین ترندهای لباس 2018https://beborobedooz.com

ترندهای لباس 2018 لباس جین تیره

جین همچنان پیشرو در عرصه مد و لباس است. امسال جین تیره ترند شده جین سرمه ای، مشکی، آبی تیره بیش از جین رنگ روشن در طراحی ها دیده می شود. جین تیره سبک کلاسیک و موقری را به همراه راحتی داعی می کند. ست کردن شلوار جین تیره با انواع لباس های محیط کار و حتی رسمی امکان پذیر است و بر خلاف جین روشن می توان از جین تیره در محیط های اداری هم استفاده کرد. البته این ترند نمی تواند از قدرت جین روشن کم کند. شلوار جین روشن همچنان بهترین انتخاب برای محیط های غیر رسمی است. البته انتخاب لباس مناسب با جین های روشن اندکی دشوارتر است.

بنفش و تن صورتی ترند سال

از مهم‌ترین ترندهای لباس 2018 ترند رنگ ها هستند. بنفش پر رنگ Ultra Violet ، بنفش زعفرانی Spring Crocus ، صورتی لاوندر Pink Lavender ، ترند رنگی امسال هستند. طبق پیش بینی تیم ببرو بدوز این ترند رنگی نمی تواند مدتی طولانی باقی بماند و به زودی از لباس ها حذف می شود. استفاده از رنگ بنفش به عنوان رنگ زمینه، محدودیت های زیادی را در استفاده از سایر اکسسوری ها ایجاد می کند. تلفیق رنگ صورتی با بنفش طیف رنگی مناسب تری است و ظرافت بیشتری دارد. صورتی و بنفش پر رنگ همانند دو رنگ متضاد سیاه و سفید در کنار یکدیگر هماهنگی دارند و جذابیت بیشتری را به وجود می آورند.

رنگ گلبهی BLOOMING DAHLIA که از ترندهای لباس محبوب سال پیش است همچنان در سال جدید هم روی بورس است. پیش بینی می شود این رنگ جذاب در تابستان بیشتر در طراحی ها دیده شود. رنگ گلبهی از رنگ های گرم است که در چرخه رنگ نقطه مقابل بنفش سرد قرار دارد . هماهنگی و ترکیب این دو رنگ در لباس فوق العاده زیبا و دوست داشتنی است.

ترندهای لباس ریش ریش

در دهه 1920 پر و ریشه های لباس بسیار مد بودند ولی در این سال ها کمتر مورد توجه طراحان قرار گرفته اند. از اواخر سال گذشته نشانه هایی از بازگشت به دوران لباس های ریش ریش دیده شد و هم اکنون این ترند در لباس های جدید هم به زیبایی کار می شود. از ترندهای لباس 2018 لبه های ریشه دار در بالاتنه به همراه دامن یا شلوار جین است که طرفدارهای زیادی هم پیدا کرده است. در واقع ریش ریش در حاشیه ترند غالب است.

مهم‌ترین ترندهای لباس 2018https://beborobedooz.com

دامن راسته مد سال 2018

پیش بینی می شود دوران دامن های راسته در سال جدید یکبار دیگر شروع شده است. امسال شاهد طراحی دامن های راسته تا روی زانو هستیم که در رنگ های مختلف و برای استفاده روزمره با الگوی اختصاصی طراحی شده اند. تنوع رنگ و جنس دامن های 2018 جذابیت بیشتری از راسته های قدیمی و خسته کننده دارند. دامن راسته را با انواع بلوز دکمه دار، بلوز مجلسی، تیشرت، ژاکت و لباس های زیپ دار می توان ست کرد. در زمستان با پوشیدن دامن موهر راسته و یک پلیور زیپ دار استایل شیک و زیبایی خواهید داشت.

ترندهای اکسسوری لباس

ترندهای لباس شامل اکسسسوری ها هم هستند. بدون اکسسوری مناسب، سبک لباس پوشیدن کامل نیست. امسال کیف های کمری جای کیف های قدیمی را گرفته اند. طراحی های متنوع، ظریف و متفاوتی را می توان در کیف های کمری زنانه دید که با هر سبکی هماهنگی دارد. بر خلاف سال های قبل کیف های کمری اسپرت تنها انتخاب خانم ها نیستند و تنوع در این زمینه بیشتر شده است. کیف های کمری ظریف با رنگ های شاد و گلدار، جنس های ظریف و متفاوت برای هر موقعیتی مناسب هستند. حتی می توان این کیف های جدید را با لباس های مهمانی و مجلسی هم ست کرد.

کفش ها هم در ترندهای لباس 2018 کمی متفاوت هستند. کفش های پاشنه گربه ای بین 5 تا 7 سانتی متر با حالتی ظریف جایگزین کفش های پاشنه بلوکی ترند 2017 شده اند که بسیار دور از ذهن بود. تصور فراموشی کفش های راحت و زیبای پاشنه بلوکی کمی دشوار است ولی علاقه مندان به دنیای مد و فشن از مدت ها پیش با این کفش ها خداحافظی کرده اند. این یکی از تغییرات حیرت انگیز در سبک لباس و استفاده از اکسسوری های 2018 است که کمتر قابل پیش بینی بود. به نظر می رسد نشان دادن ظرافت های زنانه در اکسسوری ها با آغاز سال جدید بیشتر شده است.

باید منتظر ترندهای لباس 97 هم در بین طرفداران مد باشیم. چند روزی بیشتر به پایان سال 96 باقی نمانده و از هم اکنون طراحی های متفاوتی در ویترین ها دیده می شود. آیا شما تابع مد و طرح های جدید هستید یا به راحتی لباس اهمیت می دهید؟ به نظرتان ترند های لباس 97 چه سبکی دارند؟


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر