روابط زناشویی موفق، سه راه کار مهم


روابط زناشویی موفق، سه راه کار مهم

همه توصیه ها درباره داشتن رابطه زناشویی گرم و فوق العاده را می دانید؟ برای انجام هر کاری به علاقه زیادی نیاز است.

دکتر برایان رینارد، استاد مدرسه روان شناسی دانشگاه لیدز و نویسنده کتاب " راز بزرگ میل جنسی " می گوید:" بزرگ ترین شکایتی که من از زنان باهوش و موفق می شنوم این است که همیشه برای برقراری رابطه جنسی آمادگی ندارند. استرس ها و آشفتگی های روزانه می توانند میل جنسی شان را کاهش دهند. " او برای حل این مشکل راه حلی یافته که در این نوشتار می خوانید.

استرس بیش از اندازه
در طول روز کارهای زیادی ( از قبیل کار، بچه ها، کلوپ کتاب و...) دارید که باید به سرانجام برسانید. رابطه جنسی آخرین کاری است که می توانید انجام دهید؟ آرام بگیرید تا با میل جنسی تان سازگار شوید. دوش گرفتن 10 دقیقه ای شبانه به آرام شدن تان کمک می کند. برقراری رابطه جنسی استرس را از میان می برد.

احساس می کنید جذاب نیستید
نگران هستید همسرتان بعد از دیدن اندام های تان علاقه اش به شما را از دست بدهد. اکثر قریب به اتفاق مردان فقط می خواهند بدن تان را لمس کنند. اگر با اندام تان مشکل دارید، برای ارتقاء سلامت و بازیابی انرژی تان برنامه ریزی کنید تا اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

خشم
همسرتان دوباره شلوارش را وسط اتاق درآورده و رفته؟ مسائل کوچک می توانند میل جنسی تان را کم کنند. از خودتان بپرسید: حال و حوصله نزدیکی ندارم چون از دستش عصبانیم؟ اگر جواب تان مثبت است، خشم را از خود دور کنید تا رابطه جنسی خوشایندی برقرار کنید. راه حل دیگر گفت و گو با همسر درباره مسائلی است که بر رابطه جنسی تاثیر گذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل