نماد و سمبل ولنتاین 2018 : گل رز قرمز، خرس عروسکی و قلب (عکس)


14 فوریه (25 بهمن) روز ولنتاین نزدیک است اگر هنوز چیزی نخریدید می توانید یکی از نماد ها و سمبل های ولنتاین را به عنوان یکی از بهترین هدایا و کادوهای ولنتاین به عشق تان هدیه کنید. یک قلب بزرگ، دسته گل یا سبد بزرگ رز قرمز، کیوپید یا یک گره عاشقانه از جمله نماد […] The post نماد و سمبل ولنتاین 2018 : گل رز قرمز، خرس عروسکی و قلب (عکس)...

نماد و سمبل ولنتاین 2018 : گل رز قرمز، خرس عروسکی و قلب (عکس)

14 فوریه (25 بهمن) روز ولنتاین نزدیک است اگر هنوز چیزی نخریدید می توانید یکی از نماد ها و سمبل های ولنتاین را به عنوان یکی از بهترین هدایا و کادوهای ولنتاین به عشق تان هدیه کنید.

یک قلب بزرگ، دسته گل یا سبد بزرگ رز قرمز، کیوپید یا یک گره عاشقانه از جمله نماد ها و سمبل های سنتی روز ولنتاین هستند، امروزه شکلات، خرس ولنتاین و کارت های تبریک جایگزین این هدایای سنتی ولنتاین شده اند.

ما در این مقاله از سایت کوکا برای شما نماد ها و سمبل های روز ولنتاین را توضیح داده ایم.

گل رز قرمز

نماد و سمبل ولنتاین 2018 : گل رز قرمز، خرس عروسکی و قلب (عکس)گل رز قرمز

گل رز قرمز (به انگلیسی Red Rose)اولین چیزی است که هر کسی در روز ولنتاین به عشق خود هدیه می کند. همانطور که همه می دانند گل رز قرمز نماد جهانی عشق و علاقه است و هیچ چیزی بهتر از گل رز نمی تواند عشق افراد را به هم نشان دهد.

اعتقاد بر این است که گل رز قرمز زیبایی را تقویت می کند، عشق را تشدید کرده و حتی بی عاطفه ترین مردم را جذب می کند.

حتما بخوانید : گل رز قرمز و صورتی، سفید و آبی، سبز و زرد و سیاه نماد چیستند؟

قلب ولنتاین

نماد و سمبل ولنتاین 2018 : گل رز قرمز، خرس عروسکی و قلب (عکس)نماد ولنتاین : قلب قرمز

قلب ولنتاین (به انگلیسی Hearts) نماد نهایی عشق، زندگی، اشتیاق، احساسات بوده و قلب انسان، نماد ذاتی روز ولنتاین است. گفته می شود که دادن قلب به کسی به معنای تسلیم شدن کامل در برابر آن فرد می باشد.

به نظر می رسد که هیچ چیز مثل یک قلب نمی تواند عشق را به تصویر بکشد. شما می توانید کوسن هایی را که به شکل یک قلب بزرگ هستند، شکلات های قلبی شکل و کارت های تبریک به شکل قلب را به عشق زندگی تان هدیه کنید.

کیوپید

نماد و سمبل ولنتاین 2018 : گل رز قرمز، خرس عروسکی و قلب (عکس)سمبل عشق ولنتاین : کیوپید با تیر و کمان

کیوپید (به انگلیسی Cupid) نام یک کودک برهنه، فربه و بالدار است که به عنوان خدای عشق در روم شناخته می شود، در یونان باستان به آن آراس گفته می شد.

کیوپید معمولا دارای یک تیر و کمان با تیر طلایی می باشد، این تیر طلا نشان دهنده عشق واقعی است و اگر یکی از این تیر ها یه قلب کسی اصابت کند او را عاشق می کند.

پرندگان عشق

نماد و سمبل ولنتاین 2018 : گل رز قرمز، خرس عروسکی و قلب (عکس)سمبل ولنتاین پرندگان عشق

پرندگان عشق (به انگلیسی love birds) اغلب برای اشاره به زوج هایی استت که هیچ وقت از هم جدا نمی شوند. پرندگان عشق گونه ای از طوطی های آفریقایی هستند که در واقع یکی از نماد های مهم روز ولنتاین محسوب می شوند.

پرندگان عشق نماد ایده آل عشق، افسون، تعهد بلند مدت، وفاداری و مراقبت هستند، گفته می شود که در روز ولنتاین این پرنده های کوچک جفت خود را انتخاب می کنند و زندگی آن ها تا پایان عمر با هم ادامه دارد، پرنده های عشق نمی توانند بدون جفت زندگی کنند.

گره های عشق

نماد و سمبل ولنتاین 2018 : گل رز قرمز، خرس عروسکی و قلب (عکس)سمبل ولنتاین : گره های عشق

گره های عشق (به انگلیسی Love Knots) همانطور که از نامش پیداست سمبل پیوند ویژه ای از عشق است که عاشقان را در کنار هم نگه می دارد. برخی معتقدند که گره های درهم و برهم زده نماد عشق ابدی هستند.

گره های عشق در واقع محبوب ترین سمبل عشق در روز ولنتاین هستند و در برخی فرهنگ ها برای پیشنهاد ازدواج استفاده می شوند.

تور

نماد و سمبل ولنتاین 2018 : گل رز قرمز، خرس عروسکی و قلب (عکس)نماد روز ولنتاین : تور

اعتقاد بر این است که در گذشته خانم ها دستمال تور (به انگلیسی Lace) را به شکل یک روبان در می آوردند و قبل از اینکه یک شوالیه به میدان جنگ برود، معشوقه او یک دستمال توری را به عنوان نماد عشق به او می داد.

همچنین گفته شده که اگر دستمال توری زنی بر زمین می افتاد و مردی آن دستمال را پیدا کرده و به او می داد یعنی عاشق او شده است.

خرس ولنتاین نماد چیست؟

نماد و سمبل ولنتاین 2018 : گل رز قرمز، خرس عروسکی و قلب (عکس)خرس ولنتاین نماد چیست؟

امروزه در بسیاری از کشور های جهان یک خرس بزرگ به نام تدی بیر (به انگلیسی teddy bear) به عنوان نماد عشق و علاقه در روز ولنتاین هدیه داده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)