ایده و آموزش یک دکوراسیون با تم طبیعت – کاردستی


دوستان عزیزم سلام در این پست یک ایده ی جالب برایتان داریم، اگر علاقه مند به پرنده ها هستید، می توانید با آموزش این پست، یک تغییر دکوراسیون با تم طبیعت را تجربه کنید. ساخت این کاردستی بسته به علاقه و ذوق خود شماست. خیلی ساده و به وسیله ی یک شاخه ی شکسته ی درخت، مقداری خرده پارچه و کمی پشم شیشه و نخ و سوزن و یا در صورت موجود بودن از نمد...

دوستان عزیزم سلام

در این پست یک ایده ی جالب برایتان داریم، اگر علاقه مند به پرنده ها هستید، می توانید با آموزش این پست، یک تغییر دکوراسیون با تم طبیعت را تجربه کنید. ساخت این کاردستی بسته به علاقه و ذوق خود شماست. خیلی ساده و به وسیله ی یک شاخه ی شکسته ی درخت، مقداری خرده پارچه و کمی پشم شیشه و نخ و سوزن و یا در صورت موجود بودن از نمد به رنگ دلخواه، می توانید این کاردستی زیبا را بسازید.

ایده و آموزش یک دکوراسیون با تم طبیعت – کاردستی

ایده و آموزش یک دکوراسیون با تم طبیعت – کاردستی

برای ساخت این درخت و پرندگان که دکوری و تزئینی هستند، ابتدا یک شاخه درخت تهیه کنید. می توانید آن را از بخشی از دیوار یا سقف آویزان کنیدو یا داخل گلدان قرار دهید.

سپس با استفاده از الگوهای زیر روی پارچه و یا نمد، پرنده هایی را به رنگ های مختلف برش زده و بدوزید و داخل آن ها را با پشم شیشه پر کنید و بعد پرنده های زیبایتان را روی شاخه ی درختان قرار دهید.

برای گنجشک های زیر، از الگویی که داده شده روی پارچه معمولی یا نمد برش بزنید:

ایده و آموزش یک دکوراسیون با تم طبیعت – کاردستی

سه تکه الگویی که در قسمت بالای تصویر زیر قرار دارند را بایدبرش بزنید. که یکی بدن پرنده و دیگری طرح بال و دیگری دم پرنده است.

سپس مثل قسمت پایین تصویر زیر، تکه ها را روی هم گذاشته و نشانه ی B را روی B گذاشته و بدوزید، سپس طرف دیگر بدن را به همین صورت دوخته و فقط محلی را برای فرو کردن پشم شیشه باز بگذارید.

ایده و آموزش یک دکوراسیون با تم طبیعت – کاردستیایده و آموزش یک دکوراسیون با تم طبیعت – کاردستی

طرح بعدی پرنده که به شکل کبوتر و یاکریم است هم به صورتی که در تصویر زیر قابل مشاهده است، باید برش زده شود:

در سمت چپ تصویر N1 حالت دولای بسته ی الگو را نشان میدهد و N2 حالا باز شده ی الگو را. قسمت دوم الگو هم مربوط به زیر شکم پرنده است. که میتوانید این قسمت را به رنگ دیگری برش بزنید. این طرح را هم به اندازه ی دلخواه برای پرنده به رنگ های مختلف برش بزنید، بدوزید و داخلش را با پشم شیشه پر کنید:

ایده و آموزش یک دکوراسیون با تم طبیعت – کاردستی

نکته: نقطه چین ها مسیر دوخت هستند. و محلی که باید باز بگذارید تا از آنجا پشم شیشه را داخل بدن پرنده کنید و بعد آنجا را بدوزید، انتهای دم پرنده است.

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی روی آنها کلیک کنید یا آنها را ذخیره نمایید.

می توانید یک درختچه ی زیبا با کلی پرنده رنگارنگ برای قسمتی از منزل‌تان بسازید و همیشه از دیدنش لذت ببرید. علاوه بر این، کاردستی ای که خودتان ساخته اید، بسیار باارزش تر و مهم تر است از زیبایی این دکوراسیون. چرا که هنر دست خود شماست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سگ هر روز سوار مترو میشد/ شخصی او را دنبال کرد، و متوجه موضوع دردناکی شد و به پلیس ...