هندوانه شب یلدا


  هندوانه شب یلدا بافت این هندوانه فوق العاده آسان است. دوستان، شب یلدا نزدیک است ، می توانید آن را ببافید و در آن شب زیبایی خاصی به مهمانی دهید و هنر خود را به نمایش بگذارید توجه: البته آموزش یک جا کلیدی  زیبا با طرح هندوانه در سایت موجود است که می توانید […]

هندوانه شب یلدا

هندوانه شب یلدا

بافت این هندوانه فوق العاده آسان است. دوستان، شب یلدا نزدیک است ، می توانید آن را ببافید و در آن شب زیبایی خاصی به مهمانی دهید و هنر خود را به نمایش بگذارید

توجه: البته آموزش یک جا کلیدی زیبا با طرح هندوانه در سایت موجود است که می توانید چند عدد ببافید و به عزیزانتون هدیه بدهید.

وسایل لازم:

– کاموای سبز، سفید، قرمز، سیاه

– قلاب

بافت های بکار رفته: زنجیره، پایه کوتاه یا پایه بلند( سلیقه ای است).

دستورالعمل بافت

با رنگ قرمز یک دایره ببافید ( بزرگ و کوچکی آن بسته به سلیقه ی مورد نظر خودتان است.) یک یا دو دور سفید ببافید. دو دور یا بیشتر سبز ببافید. با رنگ سیاه بوسیله ی نخ و سوزن هسته های سیاه را بر روی آن را بدوزید.

شکل زیر بدست میآید:

هندوانه شب یلدا

توجه: از دایره ی بدست آمده می توانید جهت دستگیره ، زیر لیوانی و …. استفاده کنید.

هندوانه شب یلدا

دایره ی بوجود آمده را بر روی یک پارچه بگذارید و پارچه را به شکل آن ببرید تا یک دایره به اندازه ی بافت بدست آید. با نخ و سوزن پارچه را به بافت بدست آمده بدوزید. سپس کار را از وسط تا بزنید و شروع کنید با نخ و سوزن درز آن( درز در قسمت سبز می باشد) را بدوزید .کمی مانده کاملا درز گرفته شود ، داخل هندوانه را از پنبه یا پشم شیشه پر نمایید. و سپس قسمت باقیمانده را هم بدوزید.

برش هندوانه آماده شد.

هندوانه شب یلدا

عکس کارهای خودم:

هندوانه شب یلدا

موفق باشید.

زحمت این کار رو دوست عزیزم نوشین جان کشیدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قلاب بافی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش سهام عدالت امروز 12 اردیبهشت 1403 چقدر شد؟ +جدول