به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در آستانه ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران روابط عمومی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) با صدور بیانیه ای ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهار دهه از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران می گذرد و امروز روزی است که ملت شریف ایران باز هم در عرصه حضور پیدا می کنند تا به قدرت طلبان و دشمنان ایران اسلامی ثابت کنند که در راه استقلال و آزادی کشورشان ثابت قدم مانده اند و از ولایت،دین و راه امام راحل حمایت می کنند.

ملت ایران همچنان مقاوم با هوشیاری با همبستگی و با اتکال به خداوند در یوم الله ۲۲ بهمن سرمایه بزرگ شان را به رخ جهانیان خواهند کشید و برای دستیابی به آینده ای روشن نیاز است تا بار دیگر در عرصه اجتماعی سربلند حضور یابند. تا خصومت ها و کینه ورزی شیاطین بزرگ را نابود کرده و مکر دشمنان را با بصیرت از بین ببرند و نام سرزمین اسلامی را سربلند کنند.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) از ملت شریف ایران دعوت می کند همانند گذشته با حضور پرشور و وحدت آفرین خود جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیمان با امام راحل و رهبری را مستحکم تر کنند.