سبز را ست کنید!


سبز را ست کنید!

رنگ سبز رایج ترین رنگ در طبیعت است. این رنگ به معنی تجدید حیات و تولد دوباره است. سبز رنگ آرامش است و  استرس را کاهش می دهد. این رنگ مهربانی و دوستی را در انسان‌ها افزایش می‌دهد. شرکت پنتون رنگ سال 2017 را سبز قرار داد که این رنگ ترکیبی از رنگ های آبی و زرد می باشد. رنگ سبز در لباس و استایل یکی از زیباترین رنگ هاست، اما برای جذاب تر کردن این رنگ...

سبز را ست کنید!
رنگ سبز رایج ترین رنگ در طبیعت است. این رنگ به معنی تجدید حیات و تولد دوباره است. سبز رنگ آرامش است و استرس را کاهش می دهد. این رنگ مهربانی و دوستی را در انسان‌ها افزایش می‌دهد. شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۱۷ را سبز قرار داد که این رنگ ترکیبی از رنگ های آبی و زرد می باشد. رنگ سبز در لباس و استایل یکی از زیباترین رنگ هاست، اما برای جذاب تر کردن این رنگ فوق العاده می توانید ترکیب های متفاوتی را با آن ست کنید. به یاد داشته باشید که اکثر رنگ ها مثل نارنجی، سفید، سیاه و سفید، قهوه ای و قرمز با سبز ست می شوند، خلاقیت به خرج دهید و به استایل خود لباس هایی که صورتی کمرنگ و آبی دارند را اضافه کنید. در ادامه ترکیب های زیبا و جذاب با سبز معرفی شده اند:

ترکیب سبز با سفید و زرد:

رنگ سبز، سفید و زرد هر سه زنده و پر از انرژی هستند و در کنار هم ترکیب فوق العاده ای دارند.

سبز را ست کنید!

سبز و رنگ های خنثی:

رنگ سبز زمانی که در کنار رنگ های خنثی قرار میگیرد، بسیار شیک دیده می شود. چرا که جلوه ی خیلی خاصی به خود می گیرد و بیشتر نشان داده می شود، این رنگ های خنثی می توانند طوسی، سفید و مشکی هم باشند.

سبز را ست کنید!

سبز را ست کنید!

رنگ سبز و قرمز :

رنگ قرمز به سبز جذابیت ویژه ای می دهد که البته درکنار همه رنگ ها این خاصیت صدق نمی کند و همچنین ست کردن این دو رنگ هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب است.

سبز را ست کنید!

سبز را ست کنید!

پارچه های طرح دار:

ریسک کنید و از پارچه های طرح دار برای ترکیب کردن رنگهای سبز و قرمز استقاده کنید، چرا که باز هم ست های زیبایی بوجود می آید.
سبز را ست کنید!

سبز را ست کنید!

در آخر اینکه در ترکیب رنگ ها جسارت به خرج دهید و ترکیب های خاص ایجاد کنید اما در کنار آن احتیاط را فراموش نکنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ست کردن لباس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش