لورنتزو پلگرینی: به هر قیمتی که شده باید مقابل ورونا پیروز شویم؛ بازی برای ایتالیا یک احساس منحصر به فرد است


لورنتزو پلگرینی: به هر قیمتی که شده باید مقابل ورونا پیروز شویم؛ بازی برای ایتالیا یک احساس منحصر به فرد است

هافبک ایتالیایی آینده دار رم مطمئن است تیمش از بازی...

طرفداری - لورنتزو پلگرینی یکی از مستعدترین جوانان سری آ که در تابستان از ساسولو به رم پیوست، از نظر عملکرد شخصی فصل بسیار خوبی را با پیراهن جالوروسی پشت سر می گذارد اما تیمش اخیرا نتایج خوبی نگرفته است. وی در گفتگو با اسکای گفت:

به هر قیمتی که شده باید یکشنبه مقابل ورونا پیروز شویم و برای پیروزی هر کاری انجام خواهیم داد. فرم من؟ یک بازیکن زمانی که اغلب بازی می کند، راضی است اما من باید بهتر شوم. من از عملکرد خودم راضی ام اما تیم ما برنده نمی شود. دی فرانچسکو؟ او به شدت از این وضعیت ما ناراحت و ناراضی است و طبیعی هم است. او در هر بازی برنامه خاصی برای پیروزی ما مشخص می کند. بازیکنان باید بهتر باشند اما من مطمئنم که یکشنبه دوباره شروع می کنیم.

نقل و انتقالات؟ من با بالدیسونی در توافق هستم. ما بازیکنان حرفه ای هستیم و باید همیشه آرام باشیم و کار خودمان را انجام دهیم. در این لحظات فقط پیروزی مهم است.

تیم ملی؟ میل زیادی برای شروع دوباره وجود دارد. آینده تیم ملی با ما جوانان ساخته می شود. در 15 سال آینده ما پیراهن آتزوری را به جلو پیش می بریم. برای من بازی برای ایتالیا یک احساس منحصر به فرد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل