اس‌یووی راینو GX Executive، کرگدن مجلل!


اس‌یووی راینو GX Executive، کرگدن مجلل!

در کالیفرنیا شرکتی بنام US Specialty Vehicles (به معنای وسایل نقلیهٔ ویژهٔ ایالات‌متحده) واقع است که به‌صورت مخفف USSV نامیده می‌شود. این شرکت جیپ‌های رانگلر و تراک‌های فورد سوپر دیوتی را به اس‌یووی‌های غول‌پیکری تبدیل می‌کند که هامر در برابر آن‌ها خودروی کوچکی به نظر می‌رسد. بزرگ‌ترین محصول این شرکت، Rhino GX نام دارد که...

در کالیفرنیا شرکتی بنام US Specialty Vehicles (به معنای وسایل نقلیهٔ ویژهٔ ایالات‌متحده) واقع است که به‌صورت مخفف USSV نامیده می‌شود. این شرکت جیپ‌های رانگلر و تراک‌های فورد سوپر دیوتی را به اس‌یووی‌های غول‌پیکری تبدیل می‌کند که هامر در برابر آن‌ها خودروی کوچکی به نظر می‌رسد. بزرگ‌ترین محصول این شرکت، Rhino GX نام دارد که بر اساس فورد F450 سوپر دیوتی ساخته شده است. حال USSV نسخهٔ فوق لوکس این هیولا را با نام راینو GX Executive معرفی کرده است.

اس‌یووی راینو GX Executive، کرگدن مجلل!

در این نسخهٔ فوق لوکس، تمرکز سازنده بیشتر بر ارتقاء سطح تجمل صندلی‌های عقب و به‌طورکلی محیط بخش عقبی خودرو بوده است. در اینجا دو صندلی بسیار راحت و لوکس نصب شده که توسط یک زیر آرنجی مرکزی با یک نمایشگر لمسی جهت کنترل سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو از یکدیگر جدا شده‌اند. علاوه بر این، یک تلویزیون 40 اینچی هم روی دیوارهٔ بین صندلی‌های عقب و جلو نصب شده که به گیرندهٔ ماهواره مجهز است. البته سرنشینان عقب می‌توانند از طریق اینترکام با سرنشینان جلو صحبت کنند.

اس‌یووی راینو GX Executive، کرگدن مجلل!

سایر قسمت‌های GX Executive اما تقریباً با نسخهٔ معمولی GX یکسان هستند؛ بنابراین ازآنجایی‌که این هیولا بر اساس فورد F450 ساخته شده، برای آن‌هم امکان انتخاب از بین دو پیشرانهٔ 6.7 لیتری V8 توربودیزل یا 6.8 لیتری V10 تنفس طبیعی وجود دارد. نیروی هردوی این موتورها توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. البته به جهت تغذیهٔ تجهیزات بسیار زیاد GX Executive، سازنده یک دینام اضافی را در پیشرانهٔ استاندارد فورد نصب کرده است.

اس‌یووی راینو GX Executive، کرگدن مجلل!

علاوه بر این، به دلیل افزایش وزن خودرو نیز ترمزها و اجزای تعلیق ارتقاء پیدا کرده‌اند تا به عملکرد مناسب آن در مسیرهای آنرود و آفرود کمک کنند. این کرگدن مجلل 5.80 متر طول، 2.43 متر عرض و بیش از 2.13 متر طول داشته درحالی‌که وزن آن به پنج تن می‌رسد و روی لاستیک‌های عظیم 38 اینچی قرار گرفته است. برای داخل و خارج این اس‌یووی غول‌پیکر تنها سه رنگ مختلف قابل سفارش است. رنگ‌های بیرونی شامل مشکی، کرمی و سبز ارتشی می‌شود درحالی‌که برای داخل می‌توان چرم تمام مشکی یا چرم دورنگ مشکی-کرمی یا مشکی-قرمز را انتخاب کرد.

اس‌یووی راینو GX Executive، کرگدن مجلل!

USSV هنوز قیمت مدل جدید راینو GX Executive را اعلام نکرده است ولی نسخهٔ استاندارد آن قیمتی در حدود 250 هزار دلار دارد که البته مطمئناً با وجود این تجهیزات اضافی در مدل جدید بالاتر خواهد بود. USSV از هم‌اکنون سفارشات خرید این ماشین را می‌پذیرد که برای این کار باید خریداران آمریکایی 25 درصد و خریداران دیگر کشورها 50 درصد از قیمت آن‌را به‌عنوان پیش‌پرداخت، بپردازند.

اس‌یووی راینو GX Executive، کرگدن مجلل!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل