اولین تریلر فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شد


اولین تریلر فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شد

با توجه به اینکه به زودی فیلم Black Panther در سینماها اکران خواهد شد و پس از آن هم فیلم بسیار مورد انتظار Avengers: Infinity War اکران می‌شود، وقت آن رسیده است که مارول سراغ بازاریابی برای عنوان بعدی جهان سینمایی خودش یعنی فیلم Ant-Man and The Wasp برود. اکثر فیلم‌های جهان سینمایی مارول، خیلی...

با توجه به اینکه به زودی فیلم Black Panther در سینماها اکران خواهد شد و پس از آن هم فیلم بسیار مورد انتظار Avengers: Infinity War اکران می‌شود، وقت آن رسیده است که مارول سراغ بازاریابی برای عنوان بعدی جهان سینمایی خودش یعنی فیلم Ant-Man and The Wasp برود.

اکثر فیلم‌های جهان سینمایی مارول، خیلی قبل‌تر از آنکه اکران شوند، موفقیت کامل مالی و موفقیت نسبی در میان منتقدین را تاحدودی تضمین شده می‌دانند. اما برخی فیلم‌ها هم هستند که کسی نمی‌تواند با اطمینان از موفقیت آن‌ها صحبت کند. شماره اول Ant-Man یکی از آن دست فیلم‌ها بود که تا پیش از اکران شدندش، نمی‌شد با اطمینان از موفقیت‌هایش گفت. ولی خب این فیلم هم سنت جهان سینمایی مارول را نشکست و هم در باکس‌آفیس بسیار موفق بود و هم توانست نظر مثبت نسبی منتقدان و بینندگان را جذب کند. اکنون دنباله Ant-Man که قرار است با نام Ant-Man and The Wasp اکران شود، توانسته به همان لیستی بپیوندد که اکثر آثار جهان سینمایی مارول در آن حضور دارند و یک جورایی موفقیت این فیلم از همین حالا تضمین شدست.

اگر فیلم Ant-Man را دیده باشید و طرفدارش هم باشید، احتمالا اصلی‌ترین نقطه قوت این فیلم را کمدی و اکشن متفاوتش می‌دانید. اولین تریلری که مارول از فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر کرده است هم نشان می‌دهد که کمدی و اکشن متفاوت شماره اول، در این شماره هم حضور خواهد داشت. در ادامه می‌توانید این تریلر را نیز مشاهده کنید:

دانلود تریلر

اما در فیلم Ant-Man and The Wasp بار دیگر «پل راد» (Paul Rudd) در نقش «اسکات لنگ» (Scott Lang) یا همان Ant-Man حضور خواهد داشت و «اوانجلینا لیلی» (Evangeline Lilly) که با شاهکاری به نام Lost مشهور شد هم در این فیلم نقش «هُپ پایم» (Hope Pym) یا همان Wasp را بازی خواهد کرد. ضمن اینکه از دیگر بازیگران مهم شماره قبلی که در این شماره هم حاضر خواهند بود می‌توان به «مایکل داگلاس» (Michael Douglas) بزرگ در نقش «هنک پایم» (Hank Pym) و «مایکل پنا» (Michael Peña) دوست داشتنی در نقش «لوئیس» (Luis) یا همان رفیق خلافکار، ترسو و پرحرف اسکات لنگ، اشاره کرد. به جز این بازیگران، بازیگران مطرح دیگری همچون «میشل فایفر» (Michelle Pfeiffer)، «لارنس فیشبرن» (Laurence Fishburne) و «رندال پارک» (Randall Park) هم در فیلم Ant-Man and The Wasp حضور خواهند داشت.

فیلم Ant-Man and The Wasp به کارگردانی «پیتون رید» (Peyton Reed) ساخته خواهد شد که کارگردان شماره اول Ant-Man هم بود. در ابتدا قرار بود «ادگار رایت» (Edgar Wright) کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد ولی اندکی پس از آغاز مراحل ساخت فیلم Ant-Man and The Wasp رایت از این پروژه کناره‌گیری کرد و نتیجه این کناره‌گیری هم فیلم موفق Baby Driver بود که به کارگردانی ادگار رایت توانست بسیار فراتر از انتظار ظاهر شود.

پیتون رید در رابطه با فیلم Ant-Man and The Wasp که برای اولین بار در جهان سینمایی مارول، نام دو ابرقهرمان را در عنوان خود قرار داده است، در مصاحبه‌ای که سال گذشته با Modern Myth Media داشت صحبت‌هایی کرد که یادآوری آن‌ها خالی از لطف نمی‌باشد:

من به شخصه به عنوان کسی که عملا خوره کامیک‌بوک‌ها محسوب می‌شود، همیشه برایم دیدن همکاری Ant-Man و Wasp فوق‌العاده دوست‌داشتنی و هیجان‌انگیز بوده است. فیلم Ant-Man and The Wasp هم همان‌طور که از اسمش مشخص است، بیشتر تمرکزش در به تصویر کشیدن همین همکاری و رابطه جذابی که بین اسکات و هُپ، چه از نظر کاری و چه از نظر شخصی وجود دارد، خواهد بود.

اینکه ما قرار است Wasp را به صورت رسمی به لیست ابرقهرمانان مارول اضافه کنیم، بسیار هیجان انگیز است. از نظر من Wasp در فیلم Ant-Man and The Wasp یک شخصیت فرعی نیست و همان‌قدر که اسکات لنگ و Ant-Man شخصیت اصلی هستند، هُپ پایم و Wasp هم شخصیتی اصلی محسوب می‌شوند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اولین تریلر فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟