راهنمای انتخاب بهترین حوله مسافرتی و شناخت مهمترین ویژگی های آن


قبلا دانستنی‌های مهم پیشاسفر، سفر، پساسفر با فرزند دلبند رو بهتون گفتیم و یکی از چیزهایی که خیلی تو سفر با بچه ها مهمه حوله هستش و تو این مطلب می خوام تجربه یه مادر تو انتخاب حوله مسافرتی خوب رو باهاتون شریک شم. من و شوهرم و دوتا بچه هام هرکدوم حوله مسافرتی میکروفیبر(حوله ای دارای الیاف بسیار ریز، ریزبافت) خودمون رو داریم. ما در 4سال...

قبلا دانستنی‌های مهم پیشاسفر، سفر، پساسفر با فرزند دلبند رو بهتون گفتیم و یکی از چیزهایی که خیلی تو سفر با بچه ها مهمه حوله هستش و تو این مطلب می خوام تجربه یه مادر تو انتخاب حوله مسافرتی خوب رو باهاتون شریک شم.

من و شوهرم و دوتا بچه هام هرکدوم حوله مسافرتی میکروفیبر(حوله ای دارای الیاف بسیار ریز، ریزبافت) خودمون رو داریم. ما در ۴سال گذشته که دائم در سفر بودیم از آنها استفاده کردیم و قبل از اون هم آنها را با خود به تعطیلات کوتاهتر می بردیم و برای ورزش، استخر و حتی خانه هم از آنها استفاده میکنیم.

این نوع حوله ها برای بار مناسبند چون در بسته بندی کوچکتر و فشرده میشن. راحت تر شسته میشوند و سریعتر خشک میشوند. آنتی باکتریال(ضدمیکروب) هستند و درکل عالی اند. من واقعا نمی دونم چرا مردم هنوز حوله های سایز بزرگ معمولی میخرند؟! ما یه نگاهی به حوله هایی که در بازار موجوده انداختیم(شامل حوله های میکروفیبر خنک کننده) و تعدادی از بهترین مدل هایی که ساخته شده رو مرور میکنیم تا به شما کمک کنیم که بهترین حوله مسافرتی رو برای خودتون انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب بهترین حوله مسافرتی و شناخت مهمترین ویژگی های آن

انتخاب یک حوله مسافرتی میکروفیبر مناسب

اما چه سایزی از حوله مسافرتی رو بخریم؟ این انتخاب کاملا بستگی به جنسیتتون داره و اینکه به چه قصدی میخواین از آن استفاده کنید. مثلا شوهر من با یه حوله خیلی کوچک که آن را دور کمرش ببنده خیلی خوشحال تره! کارایی این حوله ها در خشک کردن واقعا حرف نداره، بنابراین زیاد نمیخواد به سایز توجه کنید اگر میزان جذبش براتون مهمه(خیالتون راحت!) من بعنوان یک زن،حوله بزرگتری دوست دارم که کامل از زیر بغل تا زانوهام دورم بپیچم. همچنین من موهای بلندی دارم،بنابراین بعد از دوش گرفتن برای اینکه موهامو خشک کنم،به یک حوله دوم هم نیاز دارم ولی این یکی لازم نیست خیلی بزرگ باشه. سایز حوله ای که برای بچه هاتون میخرید هم بستگی به سن و جنسیت آنها داره. متوسط برای پسرها باید مناسب باشه و سایز بزرگ برای دخترهای نوجوان و بزرگتر. بعضی از حوله های مسافرتی در اندازه های کوچک،متوسط و بزرگ موجوداند ولی بقیه در رنجی از سایزها که به دقت اندازه گیری شدند موجوداند. ما تعدادی از مناسب ترین حوله های مسافرتی رو در زیر براتون مشخص میکنیم.

وزن و سایز حوله مسافرتی خوب چیه؟

اگر خیلی سبک و جمع و جور باید وسایلتون رو بسته بندی کنید، شاید برای یک سفر ادامه دار،شما باید سایز و وزن وسایل رو به حداقل برسانید. این حوله های میکروفیبر همشون کوچک اند و وزن کمی دارند. اما بعضی از آنها به طور معناداری(به دلایل مهمی) سنگین تر از بقیه اند. وزن های متداول ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم برای سایز بزرگ آن است. بیشترین وزنی که اجازه دارین برای پروازتون ببرین را بدانید چون اینها به طرز چشمگیری متنوع اند.

آیا این حوله های میکروفیبر دوستدار محیط زیست اند؟

میکروفیبر یک نوع الیاف مصنوعی است که به طور باورنکردنی ای جنس آن لطیف و نرم است و این روزها در محصولات زیادی پیدا میشه. یک حوله میکروفیبر ۴برابر سریعتر(از یک حوله معمولی) خشک میشه، ۶برابر سبک تره و ۱/۸ از جایی رو که یک حوله معمولی اشغال میکنه میگیره. بنظر میرسه یدونه از این حوله ها برای کل زندگی کافی باشه! باید اشاره کنم که ما از حوله های قبلیمون ۲۰سال استفاده کردیم و کاملا ظاهر و کاراییشون را حفظ کردند.من میگم این یک امتیاز بزرگ بود، اما متاسفانه اینها طبیعی نیستن و از منابع تجدیدپذیر ساخته نشدند. این حوله های میکروفیبر تقریبا خشک اند وقتی از ماشین لباسشویی بیرون میاریمشون، بنابراین نیازی نیست که مثل حوله های معمولی سنگین برای خشک کردنشون از خشک کن های الکتریکی استفاده کنیم و منابع زمین را به هدر بدیم. راستی ۲۷ نکته طلایی که قبل از سفر باید بدانید رو تو مطلب قبلی براتون توضیح دادیم که خوندنش خالی از لطف نیست.

ما حوله های میکرو فیبر زیر را برای مسافرت، ورزش، کمپ، باشگاه یا استفاده در خانه تست کردیم:

حوله مسافرتی میکروفیبر اکودپت (EcoDept Microfibre Journey Towel): بهترین حوله مسافرتی ای هست که پیدا کردیم. برنده امسال ما،نرم ترین،سبک ترین و شیک ترین حوله مسافرتی میکروفیبر که امتحان کردیم بعلاوه حوله دست خشک کنی یا زیرپایی رایگان.

راهنمای انتخاب بهترین حوله مسافرتی و شناخت مهمترین ویژگی های آن

حوله میکروفیبر مسافرتی ماون تین ورهاوس (Mountain Warehouse Microfiber Travel Towel in Micro Toweling or Standard): یکی از حوله های قدیمی مورد علاقه ما در سایز های بزرگ و خیلی بزرگ. از ارزون ترین حوله هاست و در سایزهای مختلف موجوده.

راهنمای انتخاب بهترین حوله مسافرتی و شناخت مهمترین ویژگی های آن
حوله ورزشی میکروفیبر داک اند بی (Dock and Bay Gym Travel Microfiber Towel): این ها کمتر مورد علاقه ما هستند. رنگ های قشنگی دارند اما سفت و سنگین اند. زیاد برای مسافرت مناسب نیستند ولی برای کنارساحل و استخر مناسب اند.

راهنمای انتخاب بهترین حوله مسافرتی و شناخت مهمترین ویژگی های آن

حوله خنک کننده سریع جانهن (Jonhen Extremely Cooling Towel): این حوله های خنک کننده واقعا به درد بخورن،کوچک اند و استفاده های زیادی دارند.

راهنمای انتخاب بهترین حوله مسافرتی و شناخت مهمترین ویژگی های آن

امیدوارم مطلبم بدردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنید و اگه تجربه استفاده از یه حوله مسافرتی خوب رو دارین حتما به ما معرفی کنید. به بقیه مطالب مملیکا هم سر بزنید.

راهنمای انتخاب بهترین حوله مسافرتی و شناخت مهمترین ویژگی های آنراهنمای انتخاب بهترین حوله مسافرتی و شناخت مهمترین ویژگی های آن

هانیه .ه

سلام، من هانیه هستم، ۲۶ سالمه و همیشه عاشق سفر بودم و هستم. رشته تحصیلیم زبان و به تکنولوژی علافه زیادی دارم. کلی کشور هست که آرزوی دیدن، عکاسی و چشیدن غذاهای محلیشون رو دارم و تو تنهایی هام واسه خودم کلی اطلاعات جمع میکنم که دلم میخواد باهاتون به اشتراک بزارم.

More Posts

Follow Me:
راهنمای انتخاب بهترین حوله مسافرتی و شناخت مهمترین ویژگی های آنراهنمای انتخاب بهترین حوله مسافرتی و شناخت مهمترین ویژگی های آنراهنمای انتخاب بهترین حوله مسافرتی و شناخت مهمترین ویژگی های آن


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا