دوقلوهای آنا کورنیکووا، تنیسور روس و انریکه ایگلسیاس


به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، آنا کورنیکووا ( Anna Kournikova ) یک تنیسور بازنشسته اهل روسیه است. در حال حاضر او دارای روابط عاطفی با انریکه ایگلسیاس خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و تهیه‌کننده اسپانیایی است. است و بیش از 15 سال است که این دو با هم زندگی می‌کنند. در آن زمان ستاره سابق تنیس 20 ساله بود و خواننده 26 ساله بود. آنا...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، آنا کورنیکووا ( Anna Kournikova ) یک تنیسور بازنشسته اهل روسیه است. در حال حاضر او دارای روابط عاطفی با انریکه ایگلسیاس خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و تهیه‌کننده اسپانیایی است. است و بیش از ۱۵ سال است که این دو با هم زندگی می‌کنند. در آن زمان ستاره سابق تنیس ۲۰ ساله بود و خواننده ۲۶ ساله بود.

دوقلوهای آنا کورنیکووا، تنیسور روس و انریکه ایگلسیاس

آنا کورنیکووا سال ۲۰۰۷ بعد از آسیب دیدگی‌های متعدد به طور کامل از تنیس قهرمانی کناره گیری کرد، اما در زمان فعالیت ورزشی‌اش یکی از زنان پرطرفدار دنیای ورزش بود. این تنیسور حرفه‌ای که ۳۶ سال سن دارد، چند روز پیش فرزندان دوقلویش را بدنیا آورد.

کورنیکووا با اینکه در تنیس زنان موفقیت‌های زیادی کسب نکرده بود اما با انتشار عکس‌های خود به یک ستاره بین المللی در فضای مجازی تبدیل شد.آنا کورنیکووا و انریکه ایگلسیاس در تاریخ ۲۶دسامبر ۲۰۱۷ در اصل همین امسال، صاحب ۲ فرزند دوقلو شدند! دو فرزند دوقلوی دختر و پسر به نام های نیکولاس و لوسی.

به گفته رسانه‌ها، آنها ۹ ماه بارداری آنا کورنیکووا را مخفی کردند. در اصل این زوج هنری ورزشی زندگی شخصیشان را به دور از رسانه‌ها قرار می‌دهند. آنها تقریبا هرگز عکس‌های شخصی‌شان را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک نمی‌گذارند.

آنا و انریکه که تا کنون عکسی از دوقلوهایشان منتشر نکرده بودند، هر کدام با انتشار تصاویری جداگانه از نوزادان اما با عنوانی یکسان ( آفتاب من ) صفحه کاربری اینستاگرام خود را بروز کردند.

دوقلوهای آنا کورنیکووا، تنیسور روس و انریکه ایگلسیاس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل