دوره جامع دانش افزایی مادران برای تربیت مهدی یاوران


دوره جامع دانش افزایی مادران برای تربیت مهدی یاوران

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اعلام برگزاری دوره جامع «دانش افزایی مادران» گفت: این دوره ویژه عموم علاقمندان برای تربیت فرزندان مهدی یاور از بدو تولد تا سن 9 سالگی طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مسجد مقدس جمکران، مجید سلیمیان، مدیر آموزش و تربیت این مسجد در تشریح برگزاری دوره جامع «دانش افزایی مادران» هدف از برگزاری این دوره را آموزش تربیت مهدوی فرزندان معرفی کرد و گفت: این دوره در ادامه سلسه جلسات سبک زندگی اسلامی به همت مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی در رابطه با محتوای برگزاری این دوره بیان کرد: دوره دانش افزایی مادران با عنوان «تربیت سالم، تربیت مهدوی» برگزار و در آن تکنیک های آرامش بخش برای مادران به همراه اکران فیلم و مستندهای تربیتی نمایش و ارائه می شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه این دوره برای عموم علاقه مندان تشکیل می شود، افزود: از آنجایی که این مبحث به عنوان دوره جامع دانش افزایی مادران است لذا از عموم بانوان برای شرکت در این دوره دعوت می شود.

سلیمیان در رابطه با شیوه ثبت نام در این دوره بیان کرد: علاقمندان هم به صورت تلفنی و با شماره ۰۲۵۳۷۲۵۶۰۶۰ داخلی ۴۳۷ و هم از طریق کانال تلگرامی @jamkaran0313 می توانند ثبت نام خود را تا تاریخ پنجم بهمن ماه انجام دهند.

وی تصریح کرد: این دوره به صورت یک دوره کامل چهار هفته ای و در روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ با حضور استاد حجت الاسلام پورجواد برگزار شده و در انتهای دوره نیز گواهینامه از سوی مسجد مقدس جمکران به شرکت کنندگان آن اعطاء می شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از اهداء بسته های فرهنگی همزمان با تشکیل دوره به شرکت کنندگان خبر داد و تاکید کرد: این بسته ها شامل بروشور، نرم افزار، فلش کارت و برخی محتواهای آموزشی است که این محتواهای آموزشی کیفیت چگونه تربیت کردن فرزندان مهدی یاور از بدو تولد تا ۹ سالگی را آموزش می دهد.

دوره جامع دانش افزایی مادران برای تربیت مهدی یاوران

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل