تیم موتوجی پی دوکاتی از موتور 2018 خود رونمایی کرد


موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی دوکاتی، اولین تیمی است که از موتور 2018 خود با نام Desmosedici GP18 رونمایی کرد. در صبح روز دوشنبه، مراسم رونمایی در محل سالن دوکاتی در دفتر مرکزی بولونیا با حضور روسای این تیم و دو موتورسوار دوکاتی، آندره دویزیوسو و خورخه لورنزو برگزار شد....

موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی دوکاتی، اولین تیمی است که از موتور 2018 خود با نام Desmosedici GP18 رونمایی کرد.

در صبح روز دوشنبه، مراسم رونمایی در محل سالن دوکاتی در دفتر مرکزی بولونیا با حضور روسای این تیم و دو موتورسوار دوکاتی، آندره دویزیوسو و خورخه لورنزو برگزار شد.

تیم موتوجی پی دوکاتی از موتور 2018 خود رونمایی کردتیم موتوجی پی دوکاتی از موتور 2018 خود رونمایی کرد آندره دویزیوسو و خورخه لورنزو – موتوجی پی 2018

آندره دویزیوسو در این مراسم گفت:

کاملا خیره کننده و بسیار زیبا است. هر موتوری که سوار آن شدم زیبا بوده اما این چیزی متفاوت است، ما کمی رنگ خاکستری و حتی حالت تهاجمی به آن اضافه کرده ایم و این موتور خیره کننده تر شده است.

انتظار نمی رود که دوکاتی از موتور جدید خود قبل از تست های سپانگ جزئیات بیشتری را فاش کند، همانطور که در تست های والنسیا و خرز از نسخه بروز شده و اصلاح شده ی GP17 استفاده کرد.

تیم موتوجی پی دوکاتی از موتور 2018 خود رونمایی کردتیم موتوجی پی دوکاتی از موتور 2018 خود رونمایی کرد موتور دوکاتی Desmosedici GP18 – موتوجی پی 2018

دویزیوسو فصل بسیار خوبی را در 2017 سپری کرد و با کسب شش پیروزی توانست تا آخرین مسابقه در والنسیا با مارک مارکز برای قهرمانی رقابت کند. موتورسوار ایتالیایی امیدوار است تا با GP18 به موفقیت بیشتری در فصل جدید موتوجی پی دست پیدا کند.

این در حالی بود که خورخه لورنزو پس از انتقال به دوکاتی از یاماها، بیشتر به دنبال اثبات کردن خود بوده و به رده ای بهتر از هفتمی در فصل گذشته دست نیافت.

قرارداد هر دوی این موتورسوار ها در پایان فصل به اتمام خواهد رسید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!