هتل ویدا کیش


جزیره‌ زیبای کیش، در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس، یکی از مقاصد محبوب گردشگری داخلی است که هر ساله گردشگران زیادی را از اقصی نقاط کشور جذب می‌کند. در این مقاله از نکست هالیدی، می‌خواهیم به معرفی یکی از هتل‌های تازه‌ تاسیس این جزیره به اسم هتل ویدا کیش بپردازیم. جزیره‌ کیش یکی از قطب‌های […] نوشته هتل ویدا کیش اولین بار در معرفی جاذبه...

جزیره‌ زیبای کیش، در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس، یکی از مقاصد محبوب گردشگری داخلی است که هر ساله گردشگران زیادی را از اقصی نقاط کشور جذب می‌کند. در این مقاله از نکست هالیدی، می‌خواهیم به معرفی یکی از هتل‌های تازه‌ تاسیس این جزیره به اسم هتل ویدا کیش بپردازیم.

هتل ویدا کیش

جزیره‌ کیش یکی از قطب‌های گردشگری جنوب ایران به شمار می‌رود که طبیعتی بی‌نظیر دارد. این جزیره در سال‌های اخیر پیشرفته بسیار چشمگیری داشته و هم جاذبه‌های گردشگری و هم مراکز خرید آن، باعث جذب گردشگر به این منطقه شده است. امروزه پیدا کردن تور کیش کار دشواری نیست؛ تمامی آژانس‌های مسافرتی امروزه انواع تور کیش به مسافران ارائه می‌کنند. هتل‌های کیش نیز تنوع زیادی دارند و باعث شده‌اند قیمت تورهای کیش طیف گسترده‌ای پیدا کنند. یکی از هتل‌های تازه‌تاسیس این شهر، هتل پنج ستاره‌ی ویدا است که در فرودین سال ۹۶، در ۹ طبقه ساخته شد و با ۱۴۴ اتاق و سوئیت لوکس و ۳۲۰ تخت، به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. گفته می‌شود ساخت این هتل ۴ سال به طول انجامیده است. در طراحی هتل از اشکال هندسی مفهومی و در عین حال ساده استفاده شده است. لازم به ذکر است که هتل ۵ ستاره‌ ویدا در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع، واقع در خیابان موج، در نزدیکی گراند هتل و پلاژ اقایان و بانوان کیش ساخته شده است. این هتل به‌روزترین امکانات و تجهیزات را فراهم آورده تا میهمانانش، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از سفر به کیش داشته باشند.

هتل ویدا کیش

موقعیت هتل به گونه‌ای است که می‌توانید به راحتی به بسیاری از مراکز خرید از جمله بازار ونوس، بازار زیتون و … دسترسی داشته باشید. خبر خوش این که مراکز تفریحی مانند ساحل و اسکله‌ی تفریحی جزیره‌ کیش نیز در نزدیکی هتل ویدا واقع شده است.
در این هتل، صبحانه‌ی بوفه مجلل در اختیار میهمانان قرار دارد و رستوران بین‌المللی آن، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات و سرو غذاهای خوشمزه‌ی بین‌المللی است.
اتاق‌های هتل مجهز به تخت و مبلمان مجلل، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، سرویس بهداشتی و دوش مجزا، گاو صندوق و شارژ چای و قهوه در اتاق است.

هتل ویدا کیش

از امکانات هتل ویدا می‌توان بهپذیرش ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، لاندری و خشکشویی، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، اسپا و ماساژ ، ترانسفر فرودگاهی، CIP ورودی کیش و سالن کنفرانس اشاره کرد.
اگر به دنبال تورارزان کیش می‌گردید، می‌توانید از بین تورهای لحظه آخری کیش وب‌سایت نکست هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir تور ایده‌آل خود بگردید. برای این کار باید وارد صفحه‌ اصلی سایت شده و سپس وارد بخش تور، تور داخلی و تور کیش شوید و با توجه به امکانات ارائه‌شده‌ی تورها و بودجه‌ی خود، تور مورد نظر خود را رزرو کنید. اگر برای تعطیلات سال نو هم می‌خواهید به کیش بروید، سایت نکست هالیدی این امکان را برایتان فراهم آورده است که تور کیش نوروز را که اغلب آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌کنند را بتوانید در این وب‌سایت مشاهده کرده و با مقایسه‌ی قیمت‌ها و امکانات آن‌ها، بهترین انتخاب را داشته باشید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب