ناهید کیانی در یک قدمی سکو از کسب مدال گرند اسلم تکواندو بازماند


ناهید کیانی در یک قدمی سکو از کسب مدال گرند اسلم تکواندو بازماند

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ناهید کیانی در نخستین گام رقابت‌های گرند اسلم تکواندو برابر «تیجانا بوگدانویک» از صربستان که از سال 2010 حضور در میادین مختلفی را تجربه کرده قرار گرفت و با نتیجه 19 بر 7 پیروز میدان شد. این هوگوپوش نقره المپیک ریو 2016، برنز قهرمانی جهان 2015، نایب قهرمانی مسابقات...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ناهید کیانی در نخستین گام رقابت‌های گرند اسلم تکواندو برابر «تیجانا بوگدانویک» از صربستان که از سال ۲۰۱۰ حضور در میادین مختلفی را تجربه کرده قرار گرفت و با نتیجه ۱۹ بر ۷ پیروز میدان شد. این هوگوپوش نقره المپیک ریو ۲۰۱۶، برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۵، نایب قهرمانی مسابقات گرندپری ۲۰۱۷، طلای بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷، طلای قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ و… را در کارنامه دارد. او در دومین مبارزه «جائ یونگ سیم» کره‌ای قهرمان جهان را با نتیجه ۶ بر ۳ از پیش رو برداشت.

نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف «وانجا استانکویچ» از صربستان قهرمان جهان ۲۰۱۷ و قهرمان اروپا ۲۰۱۷ رفت و در حالی که تا یک دقیقه پایانی راند سه نتیجه ۳ بر هیچ به نفع نماینده کشورمان بود، مبارزات ۶ بر ۶ به راند طلایی کشید و در این راند تکواندوکار صربستان نتیجه را به نفع خود به پایان رساند.

هدایت کیانی برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ به قهرمان این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

نخستین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده