جزییات جنایت وحشتناک در دهکده المپیک /قتل در تهران دستگیری در شیراز


جزییات جنایت وحشتناک در دهکده المپیک /قتل در تهران دستگیری در شیراز

مرد معتاد که در جریان دعوا به خاطر شستن ظرف های شام اقدام به قتل کرده و از تهران متواری شده بود در جریان تحقیقات پلیسی درکمپ ترک اعتیاد در شیراز شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش فانوس ، 8 دیماه امسال وقوع یک درگیری منجر به جنایت در برج های دوقلوی در حال ساخت میدان المپیک به کلانتری 141 شهرک گلستان اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که یکی از کارگران تأسیساتی ساختمان به نام مسلم ( 38 ساله ) طی یک نزاع و درگیری دسته جمعی در اتاقک نگهبانی کارگران ، از ناحیه کمر و سینه مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و به قتل رسیده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل جنایت به تحقیق از چهار کارگر ساختمانی که در نزاع و درگیری مشارکت و حضور داشتند پرداخته و موفق به شناسایی یکی دیگر از کارگران ساختمانی به هویت مصطفی . چ ( 26 ساله ) به عنوان قاتل متواری شدند .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات از شاهدان صحنه جنایت ( دیگر افراد حاضر در نزاع و درگیری منجر به جنایت ) اطلاع پیدا کردند که نزاع و درگیری به خاطر تمیز کردن ظرف های تهیه غذا آغاز شده است .

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات مشابهی عنوان داشتند : مصطفی قصد درست کردن غذا برای شب را داشت ؛ از ما درخواست کرد تا ظرف ها را شسته و برایش بیاوریم اما آنروز نوبت مصطفی بود تا غذا درست کند و می بایستی که خودش ظرف های غذا را تمیز کند ؛ به همین علت کسی به کمکش نرفت . مصطفی به سراغ کوچک ترین نفر حاضر در اتاقک نگهبانی به نام عباس ( 17 ساله ) رفت تا او را مجبور به شستن ظرف ها کند اما عباس نیز حاضر به شستن ظرف ها نشد و همین موضوع باعث آغاز درگیری مصطفی با او شد؛ ما که شاهد موضوع بودیم ، به طرفداری از عباس پرداختیم و همین باعث شدت پیدا کردن درگیری شد بگونه ای که مصطفی اقدام به برداشتن چاقو کرد .

شاهدان صحنه جنایت در خصوص نحوه ارتکاب جنایت گفتند: مقتول ( مسلم ) فامیل عباس بود و بیشترین درگیری با مصطفی با هدف طرفداری ازعباس از طرف مسلم صورت گرفت؛ به همین علت زمانیکه مصطفی دست به چاقو شد، مستقیم به سراغ مسلم رفت و چند ضربه چاقو به او زد ؛ پس از آن با تهدید چاقو از ساختمان خارج شد و به سرعت از محل فرار کرد .

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم پس از فرار از محل جنایت ، تهران را به محل ناشناسی ترک کرده و به محل سکونت خانواده اش در شهرستان نیز مراجعتی نداشته است .

تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه مصطفی در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا سرانجام اطلاع پیدا کردند که مصطفی با هویت مجعول احمد حیدری و به قصد ترک اعتیاد مصرف شیشه به یک کمپ ترک اعتیاد در شهر شیراز رفته است ؛ بلافاصله هماهنگی های لازم با بازپرس پرونده انجام و کارآگاهان اداره دهم با دریافت نیابت قضایی به استان فارس شهر شیراز اعزام شده و ضمن هماهنگی با قاضی درخشان ، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی شیراز ، متهم پرونده در یکی از کمپ های ترک اعتیاد شهر شیراز دستگیر و در همان تحقیقات اولیه بلافاصله به ارتکاب جنایت و قتل مسلم اعتراف کرد .

متهم در اعترافات خود گفت پس از جنایت به سرعت از تهران خارج و به شهرهای جنوب کشور رفته است ؛ مدتی را به صورت کارتن خواب و بلامکان در اهواز سپری کرده و طی همین مدت به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد پیدا است ؛ پس از آن به شیراز رفته و در آنجا با سرقت از ساختمان های نیمه ساز ، هزینه ی مصرف موادمخدر خود را تأمین می کردم سر انجام برای ترک مصرف شیشه به کمپ ترک اعتیاد رفته و در آنجا با هویت مجعول احمد حیدری بستری و سرانجام دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر به خبرنگار فانوس گفت : متهم با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند